LG 915FT+, al te koop?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Evert
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Deze vraag zal waarschijnlijk wel behandeld zijn, maar aangezien de search optie het voorlopig niet doet, zal ik de vraag zo maar stellen.

Weet iemand of de 19" LG Flattron al ergens in ons landje te koop is, of wanneer die ongeveer verwacht wordt?

Verwijderd

Volgens mij nog niet.
Ik heb er ook een tijdje naar gezocht. De 17" versie ken ik wel die heeft een puik strak beeld. Mooi design en de OSD is erg fijn te bedienen.

Eerst gekeken naar een Iiyama, maar die vond ik bagger. Uiteindelijk heb ik een 19" Samsung 900IFT gehaald en die is NOG mooier dan die LG.

Afbeeldingslocatie: http://www.mcfrag.tmfweb.nl/images/900ift.gif

Die dus

Verwijderd

:9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9 :9

Ziet er perfect uit, maar wat ben ik kwijt voor zoiets??

Verwijderd

Bij Norrod was ik 1345,- kwijt (eigenlijk 1395) Die verkoper meende dat ik met hem had afgesproken dat hij iets goedkoper mocht.
Ik wist van niks... ;)

Verwijderd

De LG Flatron 915FT Plus komt eind februari / begin maart.

http://www.lgeus.com/915ft.html
http://www.lge.ca/products/monitors_915plus.html

• Evert
  • Niet online
En als iets in USA/Canada geintroduceerd wordt, hoelang duurt het dan voordat dat ding in NL te krijgen is? Twee maanden of zo???

Verwijderd

Nee hoor. Zowel in Nederland en in Amerika werd mij dezelfde datum verteld, dus het zal niet veel schelen lijkt mij. Ik verwacht de 915FT begin maart ongeveer op mijn desk te hebben :9

Verwijderd

count me in! :)

• Evert
  • Niet online
Tot dan kan ik nog wel even wachten. Hoop ik...... ;)

Verwijderd

Dit ding komt nou pas in september op zijn vroegst (hoor ik net van LG), als er nog geïnteresseerden waren. Ik ga er in ieder geval niet meer op wachten :(.

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
op de site van www.intercom-mailorder.com
staat ie al in de prijslijst voor 1229,-.

of ie al leverbaar is weet ik niet, ik houd het voorlopig toch nog even op het kleine broertje, 795FT+ :)

Verwijderd

Staat-ie al sinds begin april. Ze kunnen hem alleen niet leveren, das een klein minpuntje...

Verwijderd

Ik hoorde een week geleden van mijn "lokale" LG dealer dat ie pas veel later (einde van het jaar ?) zal komen, dit omdat de produktiekosten nu nog te hoog zijn. Hij zou nou iets van 2000,- gaan kosten. Dus dat wordt helaas nog even wachten :'(

Verwijderd

Heb ik net per ongeluk precies de zelfde topic gepost sorry maar ik kan m niet weghalen omdat het met mn andere nick is gepost waarvan ik de pass niet meer van weet en op het zlefde adres is geregd. die werd bij het posten wel ingevult maar niet ibj het editen dus ik kan er nieks aan doen.
Maar als ie in september komt is dat wel goed maar hij mag niet meer dan 1250 kosten voor mij :)

ThaVinnY
edit ik zie opeens dat deze topic is gepost in januari haha daarom al die vage datums.
Pagina: 1