Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

PC 300 euro om CS:GO te spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral CS:GO spelen

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 300 euro

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Nee

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Csgo is een CPU intensive game dus een goede cpu

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Goede FPS in csgo

Ga je overklokken?
Misschien

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet dat mijn budget heel klein is maar ik verwacht dat jullie toch iets kunnen vinden voor die prijs die goede fps in csgo kan halen.

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 02:15

nhanssen

QVL is non-tweakers

Wij verwachten van jou een deel eigen inzet, om zijn minst door het lezen van dit. Met name puntje 3 :)

[ Voor 6% gewijzigd door nhanssen op 09-08-2017 17:51 ]

Spec's PC

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Koop een wat oudere 2e hands PC met een i5 en redelijke videokaart. Je budget is te laag om nieuw iets fatsoenlijks te kopen.

• CMD-Snake
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11-2022
PilatuS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:52:
Koop een wat oudere 2e hands PC met een i5 en redelijke videokaart. Je budget is te laag om nieuw iets fatsoenlijks te kopen.
CS:GO is niet zo zwaar. Het spel is jaren oud en zal voor moderne hardware weinig uitdaging vormen. Het budget is inderdaad wel krapjes. Je kan voor dit bedrag geen enkele videokaart in je PC zetten.

Je komt toch rond de 350-400 euro dan uit:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Pentium G4400 Boxed€ 50,95€ 50,95
1MSI H110M ECO€ 49,50€ 49,50
1MSI GeForce GT 1030 AERO ITX 2G OC€ 76,95€ 76,95
1WD Blue WD5000AZRZ, 500GB€ 50,-€ 50,-
1Sharkoon VS4-S€ 26,95€ 26,95
1Crucial CT8G4DFD8213€ 62,95€ 62,95
1be quiet! System Power 8 400W€ 40,95€ 40,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 358,25

CS:GO kan met medium instellingen al 100 fps halen op een GT 640, dus die GT 1030 zal zeker ook prima werken. De game is jaren oud, dus de single threaded prestaties van de G4400 zouden moeten volstaan in dit geval.

Het moederbord heeft een H110 chipset en zal een nieuwe BIOS nodig hebben om de CPU te ondersteunen. Veel webwinkels bieden de BIOS update als extra service aan. Anders moet je een B250 chipset kopen, dat is een paar tientjes duurder.

Je zou nog kunnen besparen door van 8GB naar 4GB geheugen te gaan, dat scheelt zo'n 30 euro nog. Maar 8GB toch wel heel fijn tegenwoordig.

Maar de Pentium + GT 1030 is nog verrassend speelbaar:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C-2BHIfL2PE]

• PilatuS
  • Niet online
CMD-Snake schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:33:
[...]

CS:GO is niet zo zwaar. Het spel is jaren oud en zal voor moderne hardware weinig uitdaging vormen. Het budget is inderdaad wel krapjes. Je kan voor dit bedrag geen enkele videokaart in je PC zetten.

Je komt toch rond de 350-400 euro dan uit:
Voor weinig geld is dit wel een nette build :) Als het perse nieuw moet zijn dan kom je inderdaad op zoiets uit. Ik zou zelf toch ook vooral 2e hands eens goed rond kijken. Voor dit geld kan je ook een PC kopen met een i5 2400 ofzo en een videokaart die veel sneller is.

• Hidde._
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-11-2024

Misschien is dit wat voor je? Een 2de hands game pc'tje

Link: V&A aangeboden: Budget GAMING PC

Let op: Ik ben niet de verkoper!

Ik weet niet waar je vandaan komt, deze pc
wordt verkocht door iemand die in Enschede
woont.
@Verwijderd

Specificaties:

Videokaart: Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X

Processor: AMD FX6300 6Core 3.5GHz Black edition

Moederbord: ASRock 970 EXTREME3 R2.0 AMD 970 SATA600

Geheugen: Corsair Vengeance 2 x 4GB DIMM 240 pins DD4 1600MHz PC312800 CL9 1.5 V

Harde Schijf: HDD 1TB WD Blue 7200RPM

SSD: Kingston SSDNOW v300 120GB

Voeding: Corsair CX Series Modular CX500M 500 Watt 80 PLUS Bronze 100-240 V Active PFC

Behuizing: GI/Spire Case Gaming usb 3.0

[ Voor 45% gewijzigd door Hidde._ op 09-08-2017 19:03 ]

Je pc werkt het best als je hem met liefde behandeld.

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:40:
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik weet dat mijn budget heel klein is maar ik verwacht dat jullie toch iets kunnen vinden voor die prijs die goede fps in csgo kan halen.
Ik verwacht dat jij mijn auto wast en de vaatwasser even uitpakt :Y

Enfin. Voor dit budget zou ik inderdaad 2e hands gaan. Zoals je al opmerkt is Cs:go nogal CPU intensief dus ik zou haast pleiten voor een deftig skylake setje en te draaien op de IGP ipv een dedicated kaart

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• PilatuS
  • Niet online
Hidde._ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 18:50:
Misschien is dit wat voor je? Een 2de hands game pc'tje

Link: V&A aangeboden: Budget GAMING PC

Let op: Ik ben niet de verkoper!

Ik weet niet waar je vandaan komt, deze pc wordt verkocht door iemand die in Enschede woont.
@Verwijderd

Specificaties:
Videokaart: Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X
Processor: AMD FX6300 6Core 3.5GHz Black edition
Moederbord: ASRock 970 EXTREME3 R2.0 AMD 970 SATA600
Geheugen: Corsair Vengeance 2 x 4GB DIMM 240 pins DD4 1600MHz PC312800 CL9 1.5 V
Harde Schijf: HDD 1TB WD Blue 7200RPM
SSD: Kingston SSDNOW v300 120GB
Voeding: Corsair CX Series Modular CX500M 500 Watt 80 PLUS Bronze 100-240 V Active PFC
Behuizing: GI/Spire Case Gaming usb 3.0
De CPU is wel matig. Ik vind het opzich nog best veel geld voor zo'n systeem.

Deze: V&A aangeboden: i5-2400, P8P67, 2 x 4GB DDR3, 1TB HDD, HD6770, ...
En deze: V&A aangeboden: Complete PC (minus hdd) i5-2500, HD7950, 8gb ram
Of anders deze: V&A aangeboden: Nette i5-4590T/8GB/128GB M2 SSD/2GB Video + W10 mATX Desktopje

Vind die allemaal een stuk beter.

• Hidde._
Tja, hij geeft aan 300€ kwijt te willen zijn. De systemen die jij aangeeft zijn inderdaad wat beter maar gaan richting de 400€.

Ik zal es even marktplaats afspeuren voor hem

• PilatuS
  • Niet online
Hidde._ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:02:
[...]

Tja, hij geeft aan 300€ kwijt te willen zijn. De systemen die jij aangeeft zijn inderdaad wat beter maar gaan richting de 400€.

Ik zal es even marktplaats afspeuren voor hem
230, 300 en 400. 1tje is er duurder, maar dan heb je ook wel gelijk iets wat flink beter is. Die andere 2 voldoen aan het budget, maar dan krijg je ook iets wat net minder goed is. Hoe dan ook, ze zijn allemaal beter dan een nieuw systeem van 350 euro.

• Hidde._
PilatuS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:04:
[...]

230, 300 en 400. 1tje is er duurder, maar dan heb je ook wel gelijk iets wat flink beter is. Die andere 2 voldoen aan het budget, maar dan krijg je ook iets wat net minder goed is. Hoe dan ook, ze zijn allemaal beter dan een nieuw systeem van 350 euro.
Misschien is dit wel een leuk 2de hands systeempje voor hem:

https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=16

@PilatuS

• PilatuS
  • Niet online
Is ook prima inderdaad. Ik zou zelf gewoon iets zoeken met een i5 er in, zoals dit dus. Die FX6300 is wat aan de matige kant voor wat je er voor betaald. Zo'n i5 kan veel langer mee. Vervang een keer de GPU als het nodig is en je zit weer goed. Die FX6300 zal veel sneller een bottleneck zijn.

• Hidde._
PilatuS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:11:
[...]

Is ook prima inderdaad. Ik zou zelf gewoon iets zoeken met een i5 er in, zoals dit dus. Die FX6300 is wat aan de matige kant voor wat je er voor betaald. Zo'n i5 kan veel langer mee. Vervang een keer de GPU als het nodig is en je zit weer goed. Die FX6300 zal veel sneller een bottleneck zijn.
Ik hoop dat het wat voor @Verwijderd is!

Verwijderd

Jammer dat er dan weer zo'n MS-TECH pc-sloop voeding in is gedaan, waarmee het nog maar de vraag is hoeveel de onderdelen nu al aangetast zijn hierdoor :-(. Was anders inderdaad een goede optie.

• Hidde._
Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:47:
[...]

Jammer dat er dan weer zo'n MS-TECH pc-sloop voeding in is gedaan, waarmee het nog maar de vraag is hoeveel de onderdelen nu al aangetast zijn hierdoor :-(. Was anders inderdaad een goede optie.
Valt me nu pas op! Ik zal even verder kijken voor deze man! Ook al kan die het ook zelf doen

Gevonden :p Pling!

Link: https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=17

@PilatuS @Verwijderd

Dit is toch wel een mooi systeempje voor de prijs!

[ Voor 25% gewijzigd door Hidde._ op 09-08-2017 20:48 ]

• PilatuS
  • Niet online
Hidde._ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 19:57:
[...]

Valt me nu pas op! Ik zal even verder kijken voor deze man! Ook al kan die het ook zelf doen

Gevonden :p Pling!

Link: https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=17

@PilatuS @Verwijderd

Dit is toch wel een mooi systeempje voor de prijs!
Alleen jammer dat het een i3 is. De meeste games vinden een i5 toch wel fijner. Ik ga er vanuit dat ie vast nog wel iets anders wil gaan spelen.

Maar goed, laat de TS maar eens reageren. Het heeft weinig zin dat wij hier van alles aangeven als hij zelf nergens op reageert.

• Hidde._
PilatuS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 20:51:
[...]

Alleen jammer dat het een i3 is. De meeste games vinden een i5 toch wel fijner. Ik ga er vanuit dat ie vast nog wel iets anders wil gaan spelen.

Maar goed, laat de TS maar eens reageren. Het heeft weinig zin dat wij hier van alles aangeven als hij zelf nergens op reageert.
Zeker weten waar, had ook geen eigen inzet, Maarja.

En over de i3, voor 300€ kan je niet heel veel verwachten!

• PilatuS
  • Niet online
Hidde._ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:02:
[...]

En over de i3, voor 300€ kan je niet heel veel verwachten!
Een i5 is ook mogelijk voor hetzelfde bedrag. Zou dan toch voor zo'n systeem gaan.

• Hidde._
PilatuS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:18:
[...]

Een i5 is ook mogelijk voor hetzelfde bedrag. Zou dan toch voor zo'n systeem gaan.
Wat bedoel je met "zo'n"? Waar een i5 in zit?

• PilatuS
  • Niet online
Hidde._ schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:24:
[...]

Wat bedoel je met "zo'n"? Waar een i5 in zit?
De links die ik post naar PC's hier op V&A hebben allemaal een i5. Het is mogelijk om een i5 PC te kopen voor 300 euro. Liever een i5 dan i3 of AMD FX CPU. Als de basis goed is kan je daarna altijd upgraden. Ook al is een i5 2400 al wat ouder kan ie nog prima meekomen met moderne games.

• Hidde._
PilatuS schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 21:29:
[...]

De links die ik post naar PC's hier op V&A hebben allemaal een i5. Het is mogelijk om een i5 PC te kopen voor 300 euro. Liever een i5 dan i3 of AMD FX CPU. Als de basis goed is kan je daarna altijd upgraden. Ook al is een i5 2400 al wat ouder kan ie nog prima meekomen met moderne games.
Oh vandaar!

• lazershark
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-01 11:54
Gewoon een i5 en de geintegreerde GPU gebruiken. Zal wel volstaan voor CSGO hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Erg verbaasd dat er zo veel reacties op mijn post zijn, ik dacht dat ik met mijn 300 toch niet zo veel kan kopen. Ik heb alle links bekeken en ze zijn allemaal interessant. Ik ga bijna alleen maar LoL en CSGO spelen op de pc die ik ga kopen. Ik heb een vriend die voor mij een pc heeft gevonden die een i5 3470 en 8 gb ram heeft (namelijk een oude HP pc) voor 200 euro. Het probleem is dat hij een iGPU heeft en dus moet ik een nieuwe kopen, ik dacht over een GT 1030 . Zou dat een betere optie zijn of moet ik toch uit een van jullie links kiezen en zouden die beter zijn?

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 22:28:
Erg verbaasd dat er zo veel reacties op mijn post zijn, ik dacht dat ik met mijn 300 toch niet zo veel kan kopen. Ik heb alle links bekeken en ze zijn allemaal interessant. Ik ga bijna alleen maar LoL en CSGO spelen op de pc die ik ga kopen. Ik heb een vriend die voor mij een pc heeft gevonden die een i5 3470 en 8 gb ram heeft (namelijk een oude HP pc) voor 200 euro. Het probleem is dat hij een iGPU heeft en dus moet ik een nieuwe kopen, ik dacht over een GT 1030 . Zou dat een betere optie zijn of moet ik toch uit een van jullie links kiezen en zouden die beter zijn?
Zo'n HP machine kan opzich prima. Let er wel even op dat als dit een dunne platte kast is dat deze machine's nooit als Game-PC bedoelt zijn. Vaak is de voeding niet genoeg voor een goede zware videokaart en kan je alleen videokaarten plaatsen die half zo hoog zijn. Als een low-profile GT1030 genoeg is kan dit natuurlijk prima, maar let er wel op dat als je eens een leuke snelle videokaart zou willen, bijvoorbeeld een GTX970, dat dit qua voeding en qua ruimte niet mogelijk is. Heb je hier de komende jaren geen behoefte aan kan dat natuurlijk prima, maar het is wel iets om rekening mee te houden. Wil je toch in de toekomst wat meer spellen spelen is het wel zo handig om de mogelijkheid te hebben de machine sneller te maken.

Verwijderd

Topicstarter
Wat denken jullie over dit?
Lees de description
https://www.marktplaats.n...24&previousPage=lr&pos=28

• deltrich
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-04-2024
Zou niet aan die pc beginnen.

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-11 16:05
Het is allemaal een beetje verouderde hardware. Zo zit er bijvoorbeeld nog een Socket 775 in. Tegenwoordig wil je echt wel een i3, i5, i7 i.p.v. die oude zooi.

De opties die hierboven al eerder zijn aangehaald zijn dan betere opties.

don't mind me

• __xeno__
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-11 19:37
Ben je echt alleen van plan om CS:GO te spelen? Wat nou als er een nieuwe CS uitkomt of een ander spel waar alle diehard FPS gamers naar toe gaan? Dan kan je weer upgraden.

Mijn advies zou zijn: Spaar een klein beetje meer en koop een degelijke pc met redelijke videokaart. Dan kan je de videokaart later nog eens upgraden en zit je de komende jaren goed.

Bijvoorbeeld een tweedehands pc met I5, zoals eerder genoemd.

Bijvoorbeeld zo iets, daar moet nog een videokaart in:

https://link.marktplaats.nl/m1190772386

Verwijderd

Topicstarter
En dit ?
https://www.marktplaats.n...c1b&previousPage=lr&pos=6

Zit er eigenlijk videocard erin?

• PilatuS
  • Niet online
Ziet er goed uit. Er zit een videokaart in, maar er word niet gezegt welke dat is. Voor dat geld kan je natuurlijk ook nog een losse 2e hands videokaart erbij kopen en nog een SSD. Als je dat doet heb je een erg leuke en snelle PC voor weinig geld.

• speuler
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 27-10 20:51
Dat is wel echt een redelijk geprijsd systeem wat je daar hebt gevonden.

Verwijderd

Topicstarter
https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=28

Of de vorige? Jullie hadden het over een nieuwe socket welke van die 2 zou beter zijn?

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 16:40:
https://www.marktplaats.n...1b&previousPage=lr&pos=28

Of de vorige? Jullie hadden het over een nieuwe socket welke van die 2 zou beter zijn?
Deze die eerder link is beter: https://www.marktplaats.n...c1b&previousPage=lr&pos=6
Pagina: 1