Toon posts:

help!! suziki 2.2pk vald steets uit na 10/30sec lopen

Pagina: 1
Acties:
  • 307 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...mijn suzuki 2.2pk 2takt vald steet uit,
Bougies en carbarateur ligt het niet aan,
Allebij schoon

Relevante software en hardware die ik gebruik
...hij vald uit na dat hij aan staat voor een paardagen terug hele dag mee gevaren en vald hij vlak voor de boot schans uit en wauw niet meer starten nu als ik start draait hij hee ff en vald dan uit

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...bougie diet het prima carbrateur al uit elkaar gehad al afgesteld maar de mototr wil niet blijfen lopen

Alle reacties

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:03:
Mijn vraag
...mijn suzuki 2.2pk 2takt vald steet uit,
Bougies en carbarateur ligt het niet aan,
Allebij schoon

Relevante software en hardware die ik gebruik
...hij vald uit na dat hij aan staat voor een paardagen terug hele dag mee gevaren en vald hij vlak voor de boot schans uit en wauw niet meer starten nu als ik start draait hij hee ff en vald dan uit

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...bougie diet het prima carbrateur al uit elkaar gehad al afgesteld maar de mototr wil niet blijfen lopen
Geef in eerste instantie eens een typenummer zodat we precies weten waarmee we mee te maken hebben.

Verder, schone bougies en carbarateur wil natuurlijk niet automatisch betekenen dat deze onderdelen ook vlekkeloos werken.
Heb je b.v. al gekeken of de bougies wel goed vonken?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Je kan het nog eens proberen in het Het grote motortopic deel 20

Echter, alleen als je een spellingscheck gebruikt. Een foutje is niet erg, dit is onleesbaar.

Dit topic is gesloten.