Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• mrcosmo
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-04-2021
Heb sinds ik terugben van de vakantie problemen met reclame.
Als de telefoon op lockscreen schiet krijg ik random reclame te zien.
Verschillende apps geprobeerd maar geen oplossing.
--ccleaner
--malwarebytes
En nog 10 apps via Google

Iemand die me kan helpen?

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Alleen als je iets meer informatie verschaft. Wat voor reclame krijg je? Kan je misschien een screenshot ervan maken? Wat voor telefoon heb je en welke versie van Android draai je? Heb je onlangs nieuwe apps geïnstalleerd (dus voordat de reclame kwam)?

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
BeToBe schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:07:
Heb je onlangs nieuwe apps geïnstalleerd (dus voordat de reclame kwam)?
TS, dit is 50% zeker de oorzaak. Andere 50% is een app die je al had is geupdated. Er van uit gaande dat dit om een Android gaat met reclame notificaties: Long press op een notificatie om te zien bij welke app ie vandaan komt. Verwijder betreffende app, en klaar.

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07:06
Als je voor de gein nu is vertelt welke telefoon je hebt etc? Het is echt belangrijk om een complete topic start te maken.

Het is ongetwijfeld 1 van die nieuwe apps. Ik had deze onzin ook laatst, was een update van een app die Samsung meelevert op mn s6. Verwijderen van de app kan niet, maar de update verwijderen was genoeg.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:34

The Wizard

Moderator Mobile
Graag meer informatie opgeven zoals hierboven is aangegeven, anders gaat dit topic dicht.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)