[MULTI] LawBreakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RGfP0U9.png

LawBreakers is een snelle (Arena) First person shooter multiplayer game waarbij skills voorop staat.
Alle spelers zijn voorzien van een jetpack, waardoor ze heel snel door het level zich eigen kunnen verplaatsen.
Een game waarbij je 360 graden om je heen moet kijken voor de acties

Release datum:8 Augustus 2017
Ontwikkelaar:Boss Key Productions
Uitgever:Nexon Corporation
Platforms:Playstation 4, PC (Windows)
Website:http://lawbreakers.nexon.net/en

Personages
Er kan gekozen worden tussen 9 verschillende rollen
Waaronder: Assassin, Battle Medic, Enforcer, Gunslinger, Harrier, Juggernaut, Titan, Vanguard en Wraith Iedere rol heeft 2 personages waaruit gekozen kan worden, zo kom je op 18 verschillende personages.
Extra info: http://lawbreakers.nexon.net/en/game/roles
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/KYAVEJR.jpg
Levels
Tijdens de release van de game zijn er 8 levels aanwezig.
Grandview, Mamoth, Promenade, Reactor, Redfalls, Station, Trench en Vertigo
Extra info: http://lawbreakers.nexon.net/en/game/maps
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CEWFsYH.jpg

Gamemodes

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uLx5SG2.png
Occupy:
Hierin moet je bepaalde zones veroveren en voor een bepaalde tijd vast houden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CE7lOwg.png
Uplink:
Hierin moet er een computer overgenomen worden, daarvoor dient u eerst een Uplink op te rapen en deze in je eigen basis vast te houden

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iL5EZt1.png
Blitzball:
Het eerste team die de bal 8 keer weet te scoren bij de tegenstander, heeft het potje gewonnen

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FeuSYKr.png
Turfwar:
Iedere ronde zijn er 3 punten die veroverd dienen te worden. De punten verschuiven steeds na iedere ronde in de map.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/90iactE.png
Overcharge:
Je moet een batterij veroveren en naar je basis brengen. Wanneer de batterij 100% is opgeladen, dien je het te beschermen voor 20 secondes

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Toch gek dat hier geen animo voor is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik ga hem zo kopen. Enige online spel waar ik animo voor heb wat recent is uitgekomen.

Overwatch geprobeerd maar het rock paper siccors class systeem is niks voor mij. Ik wil gewoon een spel puur gebaseerd op knal en movement vaardigheden en niet op strategy/teamplay.

Titanfall (1) was dat voor mij (pilot vs pilot mode). Dit ziet er soortgelijk uit.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
evilpin0 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 16:28:
Ik ga hem zo kopen. Enige online spel waar ik animo voor heb wat recent is uitgekomen.

Overwatch geprobeerd maar het rock paper siccors class systeem is niks voor mij. Ik wil gewoon een spel puur gebaseerd op knal en movement vaardigheden en niet op strategy/teamplay.

Titanfall (1) was dat voor mij (pilot vs pilot mode). Dit ziet er soortgelijk uit.
Het 'Rock/paper/siccors class systeem is inderdaad niet echt aanwezig in deze game.
Wel zijn er 9 verschillende rollen waaruit je kan kiezen.
Het is zeg maar een combinatie van Quake Champions en de wat moderne shooters met classes.
Strategie en teamplay heb je nog steeds nodig, want er zit niet echt een standaard Team Deathmatch mode in.

Momenteel is het alleen lastig om een shooter game goed in leven te houden.
Het lijkt erop of iedereen maar een Ranked game (Overwatch, CSGO) of een survival game (PUBG,ARK) willen spelen. Lekker fun rond schieten zoals in LawBreakers, Quake of zelfs TF2 lijkt niet meer zo populair te zijn en dat is erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter

Hier ze je mijn eerste potje.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Pykow schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:14:
[...]

Momenteel is het alleen lastig om een shooter game goed in leven te houden.
Het lijkt erop of iedereen maar een Ranked game (Overwatch, CSGO) of een survival game (PUBG,ARK) willen spelen. Lekker fun rond schieten zoals in LawBreakers, Quake of zelfs TF2 lijkt niet meer zo populair te zijn en dat is erg jammer.
Herkenbaar, de playerbase v/d andere FPS-games worden kleiner en kleiner.
Wat vind je van de game Pykow? Hoe speelt het? Beetje vloeiend of laggy?
Twijfel tussen Lawbreakers of Destiny 2

Steam/Epic: Deurstopper

• evilpin0
Knalt heerlijk! had wel in bepaalde situaties fps drops onder de 72 (capped) fps met een amd 290 op medium, dat was wel irritant.

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Nu online
Ik ga hem ook proberen

• Deurstopper
  • Niet online
evilpin0 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:10:
Knalt heerlijk! had wel in bepaalde situaties fps drops onder de 72 (capped) fps met een amd 290 op medium, dat was wel irritant.
Hoe is de lag-compensation? Ben je zwaar in het nadeel met een goede verbinding?

• Beaudog
  • Nu online
Net een paar potjes gespeeld snelle actie loopt prima op mijn mini itx systeem
Op 1440p en high settings en een ryzen 1500x en een nano videokaart zit ik rond de 90 fps .
Voor die dertig euro geen miskoop .

[ Voor 5% gewijzigd door Beaudog op 10-08-2017 13:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Deurstopper schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 08:34:
[...]

Herkenbaar, de playerbase v/d andere FPS-games worden kleiner en kleiner.
Wat vind je van de game Pykow? Hoe speelt het? Beetje vloeiend of laggy?
Twijfel tussen Lawbreakers of Destiny 2
De game speelt erg vloeiend en erg direct om het zo maar even te noemen.
Heb nog geen enkele potje gehad, waarbij ik het gevoel had dat ik het had moeten overleven.
Netcode is gewoon van het niveau Overwatch, Battlefield 1. Vergelijk je het even met Quake Champions, dan voelt LawBreakers nog een stuk solide/ sterker aan.

Natuurlijk moet er nog wat getweaked worden, want de nieuwe hero harrier is ietsjes sterker dan de rest.
Tenminste haar ULT action is gewoon erg krachtig.
evilpin0 schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 10:10:
Hier heb ik de FPS gecapt op 144 FPS omdat ik speel op een 144hz monitor.
Met mijn GTX 1080 (non Ti) schommel ik tussen de 120 en 144 FPS op high settings (heb nog niet getest op Ultra, maar het gaat hier ook puur om de gameplay)
Het is zeker geen miskoop voor 30 euro heb je een geweldige game in huis.
Deurstopper schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 12:06:
[...]

Hoe is de lag-compensation? Ben je zwaar in het nadeel met een goede verbinding?
Hier kan ik niet over oordelen, ik game namelijk op WiFi en heb zo nu en dan wel eens een Lag/Spike.
Maar als ik puur naar mijn ervaring kijk, dan is de game net zo vloeiend als Overwatch, Battlefield 1.
Nog geen enkele keer dood gegaan terwijl ik achter een muurtje zat en ook niet het gevoel dat mijn wapens soms minder schade aan richten dan de andere keer. Echt een stabiele game en dat al bij de release ;)
Beaudog schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 13:38:
Net een paar potjes gespeeld snelle actie loopt prima op mijn mini itx systeem
Op 1440p en high settings en een ryzen 1500x en een nano videokaart zit ik rond de 90 fps .
Voor die dertig euro geen miskoop .
Gek, ik speel ook op 1440p, maar dan met een GTX 1080 (non ti) en i7-7770k. Ik kom niet onder de 120fps en regelmatig een stabiele 144fps (capped) op High settings (Ultra nog niet geprobeerd)

BTW nog een leuk extratje.
Wanneer je in het bezit bent van een Nvidia videokaart enje hebt GeForce Experience geinstalleerd.
Dan heb je de mogelijkheid dat Highlight Automatisch opgeslagen worden. Dit werkt best wel redelijk.
Hieronder heb ik even mijn Highlights van de eerste dag op mijn YouTube kanaal gezet.

Binnenkort (Waarschijnlijk morgen) laat ik ook zien wat je als extra content krijgt voor €10 extra.

• Beaudog
  • Nu online
jij gebruikt een 1080 gtx ik een amd nano met een ryzen processor daar zit wel wat verschil in .
maar ik ga hem ook op mijn andere itx systeem downloaden en dat is met een intel /1080 ti
kijken hoe dat gaat.
tot nu toe vermaak ik me prima .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Beaudog schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 20:42:
jij gebruikt een 1080 gtx ik een amd nano met een ryzen processor daar zit wel wat verschil in .
maar ik ga hem ook op mijn andere itx systeem downloaden en dat is met een intel /1080 ti
kijken hoe dat gaat.
tot nu toe vermaak ik me prima .
Het is ook een vermakelijke game.
Alleen ze moeten echt veel meer aan marketing gaan doen.
In totaal maar 8.000 spelers tegelijkertijd ingelogd.

Vergelijk het even met Free2Play Gigantics, die op 6.000 spelers zit
of Paladins die op 20.000 speler zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

ik stond op t punt om em te kopen maar dit artikel baart me zorgen.

heb je er last van met matchmaking?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridaze
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 14:19
Lijkt mij een erg tof spel, ben benieuwd hoe hij op mijn rig draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Nu online
Ja het spel werkt wel verslavend vooral met die batterij echt super snelle actie en je kan altijd van personage veranderen .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
NoTimeRemains schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:43:
ik stond op t punt om em te kopen maar dit artikel baart me zorgen.

heb je er last van met matchmaking?
Ik heb totaal geen last van Matchmaking.
Gigantic, Paladins en zelfs in overwatch moet ik vaak 2 a 3 minuten wachten en in LawBreakers vaak maar 1 minuut.

LawBreakers had een Beta, waarbij ze maar 1 gamemode lieten zien en weinig characters.
In de release hebben ze ALLES aangepakt en opgelost.
Omdat de ontwikkelaar de BETA echt als BETA hebben gebruikt en niet als een DEMO met een excuus dat het een beta is, wanneer er wat mis gaat (Zoals grote AAA titels). is het toch even mis gegaan.

Iedereen die de game speelt is anthousiast.
iedereen die nog een beetje twijfelen, laten de game door dit soort negatieven berichten liggen.

Ik maak mij er best wel kwaad om, dat mensen nieuwe games geen kans meer geven en blijven hangen bij AAA ontwikkelaars die bakken aan geld verdienen met steeds hetzelfde liedje over en over te doen.
Hoe kan Call of duty nog bestaan, na 4 jaar hetzelfde te hebben gedaan ?
Waarom speelt iedereen Overwatch, terwijl we aan het zeuren zijn dat de community salty is en dat het ranking systeem niet goed werkt ?

Waarschijnlijk ligt het gewoon aan mijn leeftijd ;)
Ik ben 27 jaar en volgens mij ben je in de game community al een oude lul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Nu online
Dat matchmaking gaat wel vlot geen problemen mee
27 jaar? Je bent in de bloei van je leven man hahaa.
Net een potje gespeeld uplink wat een actie wel verloren maar dat mag de pret niet drukken straks gaan weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Toch maar een refund aangevraagd bij steam nadat ik de game maar voor 5 uur heb gespeeld.
De eerste dagen na de release waren goed en kwam ik veel verschillende spelers tegen en ook zeer leuke en spannende potjes kunnen spelen.
Alleen vandaag kwam ik steeds dezelfde mensen tegen en zie ik dat er nog geen eens 300 mensen in europa actief zijn.

Als je dan ook nog eens games hebt met spelers die na 1 puntje tegen al gelijk gaan leaven, dan heb je alleen maar potjes met 2 man minder (5 vs 3) en daar pas ik voor.
Nu maar hopen dat steam mij gaat helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
Hey op dit moment zijn er toch nog bijna 2000 mensen actief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ha! Las je refund bericht en dacht laat ik dat ook maar doen. Vet spel, maar er zat ook micro stotter in en draaide gewoon niet vloeiend op mijn systeem.

Als het dan ook nog es nu al dood gebloed is....

Misschien maar TF 2 kopen in plaats.

[ Voor 8% gewijzigd door evilpin0 op 14-08-2017 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Nu online
Gisteravond nog prima gespeeld en loopt prima met de 1080ti zit ik rond de 170 fps high settings 1440p.
Ik ga nog wel door zo mocht het echt dood gebloed zijn dan is het zo, voor die 30 euro.
het zou wel jammer zijn ik vindt zelf dat het goed in elkaar steekt we zien het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CosmicMaik
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-04-2024
Erg toffe game! Er zit ook een mooie learning curve in. Wat ik ook mooi vind is dat je een rating krijgt na iedere ronde. Zo zie je of je jezelf verbeterd :)

Als er mensen zijn die graag een potje samen doen :) SteamID: CosmicMaik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
evilpin0 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 11:39:
Ha! Las je refund bericht en dacht laat ik dat ook maar doen. Vet spel, maar er zat ook micro stotter in en draaide gewoon niet vloeiend op mijn systeem.

Als het dan ook nog es nu al dood gebloed is....

Misschien maar TF 2 kopen in plaats.
Helaas werkt steam niet mee, ik heb geen refund gekregen omdat ik meer dan 2 uur in de game heb gezeten.
Moet wel zeggen dat 2 uur erg kort is om een game te kunnen beoordelen. Sterker nog er staat 14 dagen de tijd om je geld terug te krijgen, maar er zit een automatische robot achter die niet eens je mail leest.
2x aangevraagd, maar geen succes helaas.

Ik heb gelukkig geen last van microstutter of wat dan ook gehad. Heb dan ook wel een stabiele 4 maanden oude PC.
De game is redelijk aan het dood bloeden, gisteren waren er meer kijkers op Twitch.tv, dan dat er spelers online waren. Met een gemiddelde van 600 spelers in de eerste week is erg slecht.

TF 2 ? Bedoel je Team Fortress 2 of Titanfall 2 ?
Team fortress 2 is namelijk maar 5 euro of zelfs gratis en een geweldige game met 70k spelers gemiddeld per dag. De game is nu 10 jaar oud, maar is nog steeds zeer populair. De top spelers zijn wel overgestapt naar Overwatch zoals Seagull.

Maar als je toch Titfanfall 2 bedoelt, dan wil ik je een advies geven om de game links te laten liggen.
Volgens mij maar maximaal 2k spelers online. De singleplayer is wel leuk, maar daar is de game te duur voor. als je Titanfall 2 wilt halen, dan zal je het beste Origin Access abonnement aanschaffen.
Krijg je de game "soort van gratis".

Zelf speel ik zo nu en dan lekker Battlefield 1 (21k spelers online) met mijn community of Paladins die momenteel rond de 30k aan spelers haalt en op de 17e plek staat op steam.
Lijkt op overwatch, maar dan zonder hero swapping, snellere gameplay (Time to kill ligt laag) en je moet erg goed nadenken welke loadout je kiest. Dat kan bepalen wat voor speler je hebt.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ben hier beland nav reviews: LawBreakers - Waar vaardigheden het verschil maken

Toch van het weekend eens wat in duiken, kijken of het wat is..hou altijd wel van gewapende verpleegster spelen:+

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• HardwareOutlet1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-08 14:56
Is dit spel het nog waard om aan te schaffen, en dan bedoel ik vooral, is er nog playerbase? Het spel lijkt me erg leuk maar als er niemand is om mee te spelen is 't ook zonde..

• Deurstopper
  • Niet online

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
HardwareOutlet1 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:23:
Is dit spel het nog waard om aan te schaffen, en dan bedoel ik vooral, is er nog playerbase? Het spel lijkt me erg leuk maar als er niemand is om mee te spelen is 't ook zonde..
Helaas is de game dood.
Arena shooters lijken momenteel niemand meer aan te trekken.
Het is nu Overwatch, Survival of groot grafisch geweld games die het nu goed doen.

Ik was van plan om veel uurtjes in deze game te stoppen, maar de game is vrij vlot dood gegaan of beter gezegd, nooit levend geweest.

Dus ben blijven hangen bij Battlefield 1 en Paladins.Ook speel ik weer Euro truck simulator 2
Over paar weken komt Fifa 18 en project cars 2, dus er is geen ruimte meer om veel tijd in deze game te stoppen

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 19:15:
[...]

Helaas is de game dood..

Dus ben blijven hangen bij Battlefield 1 en Paladins.Ook speel ik weer Euro truck simulator 2
Over paar weken komt Fifa 18 en project cars 2, dus er is geen ruimte meer om veel tijd in deze game te stoppen
Daar sla je spijker op zijn kop, heel veel aanbod van games, je hebt zoveel keuzes.
Ze hebben ook niet veel reclame gemaakt, tenminste ik zag deze game vrij laat en toen kwam er al een beta.
Zag er wel interessant uit maar had meteen ook de gedachte dat ik niet zoveel zin tijd om er veel energie in te steken want heb al zoveel.
Maar er blijven uitzonderingen zoals PUBG, uiteraard een heel ander soort genre.

Misschien weten ze er nog een draai aan te geven maar hou me hart vast.

• HardwareOutlet1
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-08 14:56
Toch erg jammer. Enige wat me weerhield om hier in te stappen waren de negatievere geluiden wbt. playerbase, maar als er dan niemand de game speelt heb ik geen zin om er 30 euro tegen aan te gooien. Bedankt voor het antwoord in elk geval, ik weet voldoende!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik heb in de avond geen enkele moeite om een match te vinden.

Wel zonde van de playerbase, aan de game ligt het niet. Ik vermaak me er prima mee. Ik heb denk ik nog nooit een shooter gespeeld waar er zoveel spannende potjes zijn.

Hopelijk komt er snel een gratis weekend zodat meer mensen het kunnen uitproberen.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:48

NoTimeRemains

I know

Ik heb em zelf niet gekocht of gespeeld maar ik vind de Lawbreakers 'flop' wel heel interessant. Verschillende analyses over de game bekeken, gelezen, etc. en tis een vreemd fenomeen. Jammer dat een nieuw ip zo flopt natuurlijk maar ik denk dat de uitgever zich zelf toch even achter de oren zou moeten krabben. Spijtig.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Topicstarter
NoTimeRemains schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:37:
Ik heb em zelf niet gekocht of gespeeld maar ik vind de Lawbreakers 'flop' wel heel interessant. Verschillende analyses over de game bekeken, gelezen, etc. en tis een vreemd fenomeen. Jammer dat een nieuw ip zo flopt natuurlijk maar ik denk dat de uitgever zich zelf toch even achter de oren zou moeten krabben. Spijtig.
Het is inderdaad erg jammer.
De game krijgt alleen maar positieve reacties, goede reviews etc.
Maar er zijn een hoop spelers die de kat uit de boom kijken en geen 30 euro willen neertellen.

Er zijn ook zoveel shooters op de markt, waardoor er eigenlijk gewoon geen ruimte is voor een nieuw ip.
De game kwam ook weer precies uit, tijdens de summer games van Overwatch.
Slecht ze hadden moeten wachten tot er een break was tussen de seizoenen.

Ben benieuwd of we nog ooit een succesvolle Arena shooter gaan krijgen.
Ik denk dat we games en voornamelijk shooters met een lastige/moeilijke leurning curve moeten afschrijven.
Mensen willen een easy to pick and hard to master game hebben.
Kijk maar naar Overwatch, PUBG

Ben benieuwd of Destiny 2 op de PC ook een succes gaat worden, of dat mensen toch nog blijven hangen.
Zelfde geld ook voor Battleground en CoD:ww2

Pagina: 1