Toon posts:

Freesco -> Age of Empires

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ej mensen,

Ik draai een netwerk van drie computers, waarvan de server Freesco draait. Werkt allemaal perfect maar als ik wil gaan Age of Empiren en ik connect naar iemand dan lukt dat niet. Plug ik de stekkers om, zodat ik direct op de modem zit en dus direct op internet, dan doet ie het wel!

Wie wete de oplossing

BVD
Marc

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:00
Je zult poorten moeten routen.

Verwijderd

Topicstarter
hoe wete ik welke poort age ofd empire draait?

Ik krijg van de server 192.168.0.2 aangewezen moet ik die dan invullen? En TCP of UDP?

• HaveBlue
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-07 06:20
Op zondag 08 juli 2001 12:39 schreef dennisdotcom het volgende:
Je zult poorten moeten routen.
Correct, en hoe je dat moet doen staat perfect uitgelegd in de manual op de freesco homepage...

"So the whole basis for jazz music is based on the fact that the bass player could not play his instrument." - Miroslav Vitous

Verwijderd

Topicstarter
Werkt nog steeds niet iemand suggesties?

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Welke poort je gebruikt?
Even een game starten, netstat intikken op de command prompt (win2k), en je ziet zo welke verbindingen actief zijn.

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

/offtopic

varienaja....

flevobike rules!! de echte ligfiets.. :)

Verwijderd

2300 tot 2400 tcp en udp
en nog ene dacht ik
4726 ofzoiets was het

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
ff zoeken in de MS Knowledge Base op MS Gaming Zone en op DirectX ports. Dan vind je een pagina met de ports die je moet forwarden. Heb link ff niet bij de hand, sry...

Suc6

• earthforce
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-06 19:43

earthforce

hmmm vandaag maar ff niet :)

ik hoop ook dat iemand kan helpen want ik krijg het dus ook niet aan de gang ik deel het internet (mxstream) via het programma browsegate op een win98se computer maar met geen mogelijkheid kom ik op de zone.
Zijn er mensen die dit wel gelukt is? en zo ja vertel alsjeblieft stap voor stap (alsof ik een debiel zou zijn) watik moet doen.
Ik ben ook de hulppagina's van browsegate en msn en microsoft langgeweest maar geen succes. :(

arjan

...

Pagina: 1