Facebook group: Alle posts verwijderen.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Topicstarter
Mvr. Sinner heeft een group waarvan zij admin is en wil deze group een ander onderwerp geven
dan wat het tot nu toe was. Op zich niet zo moeilijk; Rename group en gaan, zou je zeggen..

Nu wil het geval dat ze ook meteen van alle oude (nu) "off-topic" posts af wil zijn. Nu kan ze natuurlijk alles gewoon 1 voor 1 verwijderen, maar dat zou een heidens karwei zijn dat echt weken in beslag zou nemen.

Ik ben er al achter gekomen hoe ik de vele duizenden pending posts in 1 klap kan verwijderen dmv jquery,
maar voor de al geplaatste posts heb ik (nog) niks kunnen vinden. Enige wat ik nog zou kunnen bedenken is om een 'mouserecorder' te runnen en dan die een dagje te laten lopen. Weet iemand een betere oplossing?

Een nieuwe groep aanmaken is geen optie voor haar, daar zou ze volgens haar teveel members mee verliezen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2019 14:53 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Het was een soort V&A group wat nu een 'gratis-weggeef' -group gaat worden.
Leden weten ervan, is al aangekondigd en voor een groot deel goedgekeurd.

Die scripts kan ik (voor groups dan) niet vinden, om het met de hand te doen is
eigenlijk niet echt een optie. Ik heb het over een kleine 3k aan pending posts en
qua geplaatste posts zijn het er zo'n 200 per dag. Dat al meerdere jaren lang. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je niet instellen dat berichten ouder dan een maand automatisch verwijderd worden? Scheelt al een paar keer op een knop drukken. Hou je natuurlijk nog een boel berichten over maar al een heel stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Topicstarter
Oplossing bij gevonden. Het Greasemonkey script Facebook Groups Cleaner is hier prima geschikt voor. Enige
eis is dat het venster open blijft tijdens het uitvoeren, maar dat is geen ramp. Laat het vannacht wel draaien. d:)b