pricewatch: Sony Bravia KDL-40WD650 Zwart
In de pricewatch kwam ik deze tv tegen, nu staat er op verschillende sites dat deze tv 200hz is
Wehkamp "Een beeldverversing van 200 Hz in combinatie met diverse beeldtechnieken als MotionFlow en X-reality Pro zorgen ervoor dat je kunt genieten van een goede beeldkwaliteit"
Hertz
24 Hz,30 Hz,50 Hz,60 Hz
televisiewinkel.nl "Beeldfrequentie 200 Hz "
tvwhinkel.nl "Motion interpolation frequentie 200 Hz
Ondersteunde verversingsfrequenties display 24 Hz, 30 Hz, 50 Hz, 60 Hz
Weet iemand of je iets ziet van die "200HZ" aangezien verder wel word aangegeven dat het display niet hoger gaat dan 60HZ?
Ik ben op zoek naar een tv voor de PS4, zou de bovenstaande tv geschikt zijn hiervoor? (weinig input lag, vloeiend beeld?)
Edit: Azerty.nl "Product omschrijving
Toaster voor 2 sneden, Centreren van boterhammen, Ontdooifunctie, Opwarmfunctie, Stopknop, Broodjeswarmer, Afneembaar, Kruimellade, 850 Watt
Ideaal dat het dus ook een brood toaster is
In de pricewatch kwam ik deze tv tegen, nu staat er op verschillende sites dat deze tv 200hz is
Wehkamp "Een beeldverversing van 200 Hz in combinatie met diverse beeldtechnieken als MotionFlow en X-reality Pro zorgen ervoor dat je kunt genieten van een goede beeldkwaliteit"
Hertz
24 Hz,30 Hz,50 Hz,60 Hz
televisiewinkel.nl "Beeldfrequentie 200 Hz "
tvwhinkel.nl "Motion interpolation frequentie 200 Hz
Ondersteunde verversingsfrequenties display 24 Hz, 30 Hz, 50 Hz, 60 Hz
Weet iemand of je iets ziet van die "200HZ" aangezien verder wel word aangegeven dat het display niet hoger gaat dan 60HZ?
Ik ben op zoek naar een tv voor de PS4, zou de bovenstaande tv geschikt zijn hiervoor? (weinig input lag, vloeiend beeld?)
Edit: Azerty.nl "Product omschrijving
Toaster voor 2 sneden, Centreren van boterhammen, Ontdooifunctie, Opwarmfunctie, Stopknop, Broodjeswarmer, Afneembaar, Kruimellade, 850 Watt
Ideaal dat het dus ook een brood toaster is
[ Voor 11% gewijzigd door dm-dutchman op 09-08-2017 09:51 ]