Past de 1 to 3 RGB cable splitter op mijn B85?

Pagina: 1
Acties:

• GoldMercy
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-08-2024
Een goedendag!

Ik heb een vraagje. Ik ben van plan deze case te kopen: de Sharkoon TG5. De rode versie (pricewatch: Sharkoon TG5 Glass Red.

Daarbij komen 3 fans meegeleverd aan de voorkant. Hiervoor zou ik de Cooler Master 1-to-3 RGB splitter willen gebruiken om zo het aantal fan aansluitingen te verminderen die ik nodig heb op mijn B85 PRO-Gamer moederbord.

Ik heb de site van Cooler Master gekeken om te kijken of er een foto was over hoe je hem op wat voor connector aansloot (http://www.coolermaster.c...-to-3-rgb-splitter-cable/) de laatste foto laat dit zien. Maar die specifieke aansluiting zit niet op mijn B85. Kan ik deze splitter ook gewoon op een case fan connector aansluiten? En zo niet. Zijn er andere 1 to 3 fan splitter cables?

Alvast bedankt voor uw tijd!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 18:20
je kan ook ff wachten totdat je de spullen hebt, je hebt kans dat die 3 fans al doorverbonden zijn..

en anders is de oplossing hierboven goed!

[ Voor 18% gewijzigd door Japidoff op 09-08-2017 04:27 ]

gang is alles

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:27
Wat ik kan zien heb je gewoon normale led fans. Dus geen RGB. En dus ook geen software/hardware nodig. Hoe sneller je fans draaien. Hoe sneller je fans draaien hoe feller het licht.

• GoldMercy
Dit is precies wat ik zoek. Bedankt!!

• GoldMercy
Japidoff schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 04:27:
je kan ook ff wachten totdat je de spullen hebt, je hebt kans dat die 3 fans al doorverbonden zijn..

en anders is de oplossing hierboven goed!
Daar heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht.. haha
Pagina: 1