Ey gasten,
Ik speel al een tijdje op deze PC en ik vind het nu tijd om wat geld te investeren in een "upgrade"; het vervangen van een aantal componenten.
Echter heb ik niet zo veel verstand van PC componenten en heb dus hulp nodig bij de volgende twee vraagstellingen:
-Welk component zou je mij aanraden om te vervangen?
-En welk product zou je dan aanraden voor de vervanging?
Mijn systeem:
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
Video kaart: NVIDIA GeForce GTX 970
RAM: 16 GB
120GB SSD
1000GB HDD
Ik gebruik mijn PC enkel voor het spelen van games.
Mij budget is 600-800euro. Zou ik met dit budget daadwerkelijk een verschil kunnen maken in de prestaties tijdens het gamen?
Bijv: Overwatch lukt niet om constant boven de 200 FPS te komen
En
PUBG zit ook rond (meestal net onder) de 90 FPS, soms er ruim boven, soms eronder.
(ik heb een 240HZ monitor, dus vooral bij OW zou 240+FPS mooi zijn, PUBG is locked tot 144FPS)
Ik speel al een tijdje op deze PC en ik vind het nu tijd om wat geld te investeren in een "upgrade"; het vervangen van een aantal componenten.
Echter heb ik niet zo veel verstand van PC componenten en heb dus hulp nodig bij de volgende twee vraagstellingen:
-Welk component zou je mij aanraden om te vervangen?
-En welk product zou je dan aanraden voor de vervanging?
Mijn systeem:
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz
Video kaart: NVIDIA GeForce GTX 970
RAM: 16 GB
120GB SSD
1000GB HDD
Ik gebruik mijn PC enkel voor het spelen van games.
Mij budget is 600-800euro. Zou ik met dit budget daadwerkelijk een verschil kunnen maken in de prestaties tijdens het gamen?
Bijv: Overwatch lukt niet om constant boven de 200 FPS te komen
En
PUBG zit ook rond (meestal net onder) de 90 FPS, soms er ruim boven, soms eronder.
(ik heb een 240HZ monitor, dus vooral bij OW zou 240+FPS mooi zijn, PUBG is locked tot 144FPS)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2017 23:36 ]