Wij zijn met vakantie geweest. Nu kwamen we bij terugkomst er achter dat er wat dingen in de container bij ons zijn gedropt. Nu willen we graag weten wie dat is geweest. De container staat in beeld op mijn bewakingscamera, maar ik had permanente opname aanstaan en geen motion detect, dus het staat vast ergens op beeld, maar het zijn dus meer dan 3000 mkv bestanden van 6 minuten video. Met de hand is dat niet te vinden.
Ik heb al geprobeerd om het in te sluiten d.m.v. vergelijken van de positie van de container, maar dat is helaas niet gelukt, de enige verplaatsing van de container die ik kon uitsluiten was een windvlaag.
Ik moet ook een plek aan kunnen wijzen want er rondom heen bewegen sowieso veel planten en struiken.
Iemand enig idee hoe ik dat kan doen?
Ik heb al geprobeerd om het in te sluiten d.m.v. vergelijken van de positie van de container, maar dat is helaas niet gelukt, de enige verplaatsing van de container die ik kon uitsluiten was een windvlaag.
Ik moet ook een plek aan kunnen wijzen want er rondom heen bewegen sowieso veel planten en struiken.
Iemand enig idee hoe ik dat kan doen?
[ Voor 7% gewijzigd door Fairy op 08-08-2017 23:35 ]