Mijn vraag
Ik heb een specifiek album dat niet goed wordt weergegeven in Google Play Music. De ID3 tags en tijd staat namelijk niet bij de nummers. Op mijn pc, in foobar2000, worden deze nummers wel goed weergegeven. Ook VLC op mijn telefoon laat het wel goed zien.

Dit is hoe Google Play het album laat zien

Dit is het album zoals hij op mijn sd kaart staat, maar dan in foobar2000.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een Moto G5 Plus, met Android 7.0. Ik ben niet geroot en gebruik geen custom rom. Ik heb de nieuwste versie van Play Music. Op mijn pc draait foobar2000.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
* Muziek opnieuw naar SD kaart kopiëren
* De muziek in foobar2000 opnieuw converteren naar mp3 (origineel is namelijk lossless)
* Verschillende apps die beweren ID3 tags te fixen
* Gegevens verwijderen/cachegeheugen wissen van Play Music.
Ik heb een specifiek album dat niet goed wordt weergegeven in Google Play Music. De ID3 tags en tijd staat namelijk niet bij de nummers. Op mijn pc, in foobar2000, worden deze nummers wel goed weergegeven. Ook VLC op mijn telefoon laat het wel goed zien.
Dit is hoe Google Play het album laat zien
Dit is het album zoals hij op mijn sd kaart staat, maar dan in foobar2000.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een Moto G5 Plus, met Android 7.0. Ik ben niet geroot en gebruik geen custom rom. Ik heb de nieuwste versie van Play Music. Op mijn pc draait foobar2000.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
* Muziek opnieuw naar SD kaart kopiëren
* De muziek in foobar2000 opnieuw converteren naar mp3 (origineel is namelijk lossless)
* Verschillende apps die beweren ID3 tags te fixen
* Gegevens verwijderen/cachegeheugen wissen van Play Music.