Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Botting pc/server

Pagina: 1
Acties:
  • 595 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,
ik heb heb hulp nodig op een pc/server samenstellen om league of legends accounts mee te botten.
Er is aardig een markt in en je kan er ook best goed meer verdienen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
League of legends accounts botten. Ik gebruik virtual box om mijn accounts te botten.
De server/pc hoe je het ook wilt noemen gaat 24/7 aan staan. 1 bot (dus een accounts) gebruikt ongeveer 1 gb aan ram, ik gebruik tiny7 als OS.

Wat mag het systeem gaan kosten?
-

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Veel ram en een decent video kaart.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoveel mogelijk accounts met weinig recourses. maar wel zonder crashes en dissconects etc.

Verwijderd

Al eigen onderzoek gedaan?(Pricewatch, DAA-beleid)

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
Buiten dat... Mogen we hier advies geven over iets illegaals faciliteren?

Verwijderd

Ik neem aan van niet.

• dumptiedom
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-03-2024
Afbeeldingslocatie: https://i.imgflip.com/1hcwth.jpg

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:34

Snuffel

Vroem!

TheBrut3 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:48:
Op zich niets illegaals aan, hij vraagt om advies voor componenten voor een dergelijke server, niet over hoe hij zoiets moet inrichten oid en welke software hij moet gebruiken.
Dat hij hem gaat gebruiken voor mogelijk iets illegaals doet er verder niet aan toe volgens mij.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:53

Croga

The Unreasonable Man

TheBrut3 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 22:48:
Is dit illegaal dan?

Dat de maker niet wil hebben dat je het doet, en dat de maker je account verwijdert als ze er achter komen maakt iets nog niet illegaal.

De vraag bij illegaal is: Gaat de politie of het OM je voor de rechter slepen als je het doet?
In dit geval is het antwoord een behoorlijk luid: NEE. Hier is niets illegaals aan.

• Powergrim
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-11 21:05
Croga schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 08:59:
[...]

Is dit illegaal dan?

Dat de maker niet wil hebben dat je het doet, en dat de maker je account verwijdert als ze er achter komen maakt iets nog niet illegaal.

De vraag bij illegaal is: Gaat de politie of het OM je voor de rechter slepen als je het doet?
In dit geval is het antwoord een behoorlijk luid: NEE. Hier is niets illegaals aan.
Je sluit een overeenkomst met de maker van de game (RIOT) op het moment dat je gaat installeren en die stellen het volgende:

5.1
ix. Using any unauthorized third party programs, including mods, hacks, cheats, scripts, bots, trainers and automation programs that interact with the Software in any way, for any purpose, including any unauthorized third party programs that intercept, emulate, or redirect any communication between the Software and Riot Games and any unauthorized third party programs that collect information about the Game by reading areas of memory used by the Software to store information;

Oftewel, het is illegaal. Je hebt een overeenkomst en die kom je niet na.

• dumptiedom
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-03-2024
Je niet houden aan de regels van de gebruikersovereenkomst is één ding, maar dat met als rede om geld te verdienen gaat mij te ver.

Doe dit gewoon niet.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Hier gaan we in ieder geval niet aan meewerken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.