Hallo,
Ik was onlangs opzoek naar een versterker voor mijn broer op Pricewatch, maar vond de A / B kanaal selectie-optie niet in de pricewatch filters.
Ook als ik de fotos van enkele versterkers van de achterkant bekeek, kon ik geen versterker vinden met A / B kanaal.
Misschien heb ik niet goed genoeg gezocht, misschien noemt het tegenwoordig anders... Ik hoop dat iemand mij hierin kan de weg wijzen.
Voor wat meer details, nog even een situatieschets:

Zijn woonkamer is opgedeeld in 2 door een muur, met speakers aan beide kanten.
Deze speakers trouwens:
pricewatch: Artsound AS40 (Zwart)
Ideaal dus voor die kanaal A / B optie (die vroeger bijna alle versterkers hadden).
Voor specifiek versterker advies, zijn dit trouwens zijn overige "wensen":
Ik was onlangs opzoek naar een versterker voor mijn broer op Pricewatch, maar vond de A / B kanaal selectie-optie niet in de pricewatch filters.
Ook als ik de fotos van enkele versterkers van de achterkant bekeek, kon ik geen versterker vinden met A / B kanaal.
Misschien heb ik niet goed genoeg gezocht, misschien noemt het tegenwoordig anders... Ik hoop dat iemand mij hierin kan de weg wijzen.
Voor wat meer details, nog even een situatieschets:

Zijn woonkamer is opgedeeld in 2 door een muur, met speakers aan beide kanten.
Deze speakers trouwens:
pricewatch: Artsound AS40 (Zwart)
Ideaal dus voor die kanaal A / B optie (die vroeger bijna alle versterkers hadden).
Voor specifiek versterker advies, zijn dit trouwens zijn overige "wensen":
- versterker moet passen in TV meubel van 12cm hoog (open aan voor- en achterkant) (ik veronderstel dat je van boven ook minimaal 1cm vrij moet hebben? dan mag de versterker maar 11cm hoog zijn)
- hij moet aangesloten kunnen worden aan een TV (HDMI / optisch), computer (liefst HDMI, desnoods jack, misschien dat er ook SPDIF op zit) en liefst ook aan laptop (liefst HDMI, desnoods jack)
- mogelijkheid tot aansluiten met bluetooth is ook een plus (maar misschien dat er wel een los apparaatje bestaat dat bluetooth omzet naar HDMI ofzo? zodat bluetooth op de versterker zelf overbodig is. Hoe noemt dit apparaat?)
- budget van 200-300 euro (mag gerust een goede tweedehands versterker zijn)