| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 207,50 | € 207,50 |
| 1 | ASRock AB350 Pro4 | € 79,78 | € 79,78 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 570 Gaming 4G | € 218,65 | € 218,65 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,01 | € 45,01 |
| 1 | Thermaltake Versa H24 Zwart | € 36,- | € 36,- |
| 2 | be quiet! Pure Wings 2, 120mm | € 7,95 | € 15,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2666C16 | € 71,15 | € 71,15 |
| 1 | be quiet! Pure Power L8 430W CM | € 65,25 | € 65,25 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,24 | |
Monitor: https://www.alternate.nl/...GsOAPNjqejvgaAsduEALw_wcB
Huidig totaal: 967,- Euro
Ik heb niet zoveel verstand van computers bouwen. Mijn budget voor pc plus monitor is 1000 euro met 50 euro wiggle room. Heb met behulp van een buddy een begin gemaakt. De pc is voornamelijk gefocused op Total war: Warhammer als vocal punt en videos renderen in het achterhoofd.
Videokaart prijzen en beschikbaarheid schijnen zwaar dramatisch te zijn en de Gigabyte Radeon RX 570 Gaming 4G die ik in mijn huidige lijst staat schijnt ook niet op vooraad te zijn. Hulp met een vervanger die een amd constructie heeft is erg welkom
Ik heb met de prijs rekening gehouden dat voor een andere videokaart ik iets duurder uitkom en heb daarom ook een goedkopere case gekozen.
Andere tips zijn heel erg welkom! Ik ben niet erg zelfverzekerd in mijn keuzes behalve de cpu en dat de gpu bijpassend moet zijn. (geen nvidia dus!).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Total war games voornamelijk plus minder intensieve games als For Honor, Raindbow six siege. Videos renderen en editen. Wellicht streamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
[i]1050 euro is een vrij absolute maximum prijs.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i]Muis en keyboard, ga ik wellicht later vervangen maar is nu niet belangrijk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
[i]Een goede videokaart die binnen het budget past en beschikbaar is, die past bij een amd cpu om goed direct 12 te kunnen runnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]Dunno lol, should I?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
[i]Verder niet denk ik.
Ga je overklokken?
[i]Jah.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips voor video kaarten really. Plus andere tweaks or tips die ik waarschijnlijk goed kan gebruiken. Cheers!