We hebben een voeding laten zwemmen...

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Mja, we waren dus ff aan het klooien met een laptop aan de bar, en de baas laat per ongeluk de voeding in het water glijden.. Oke, de voeding is zeker geen seconde onder water geweest, maar toch heeft hij het lootje gelegt.

Zo'n voeding heb ik dus weer nodig, maar ik kan nergens vinden waar ik die online zou kunnen bestellen, want ik heb alle lokale pc zaken al afgebeld..

Hij is bedoelt voor een Acer Extensa van ongeveer 2 jaar oud.
model:ADP-45 GB
input:100-240V~1.5A
output:19V 2.4A

Iemand enig idee waar ik zo'n ding kan bestellen?

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

op de site van acer. (ff zoeken) staat een dealer/vertegenwoordigers lijst voor europa.
Wat dacht van je daar een nieuwe bestellen?

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
locale electronicaboer

Verwijderd

Hoezo JIJ??? Wie liet dat ding erin vallen???

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:38
Op zondag 08 juli 2001 11:58 schreef ItSnows het volgende:
Hoezo JIJ??? Wie liet dat ding erin vallen???
Zijn baas zegt ie toch |:(

Verwijderd

Probeer het bij acer repair center

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 12:02 schreef blackboarder het volgende:

[..]

Zijn baas zegt ie toch |:(
JAA dan laat je je BAAS toch werken!?!?! Of niet dan???? Beetje ZIJN rommel oplossen...

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:04

Sharky

Skamn Dippy!

Op zondag 08 juli 2001 12:07 schreef ItSnows het volgende:

[..]

JAA dan laat je je BAAS toch werken!?!?! Of niet dan???? Beetje ZIJN rommel oplossen...
zo werkt het _altijd_ slimpie ;)

nog nooit gewerkt zeker?

This too shall pass

Verwijderd

Oh jawel. Sinds 1991 bij dezelfde baas. Ik ben van de helpdesk ;) Probleem door baas veroorzaakt lost baasje het ook maar zelf op. Die van ons rijd niet voor niets een Jag LOL

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Op zondag 08 juli 2001 12:16 schreef ItSnows het volgende:
Oh jawel. Sinds 1991 bij dezelfde baas. Ik ben van de helpdesk ;) Probleem door baas veroorzaakt lost baasje het ook maar zelf op. Die van ons rijd niet voor niets een Jag LOL
<off>een "JAG"heb je al voor 100gulden, die dingen kan je bijna geen verschil zien tussen de oude of nieuwe modellen, behalve die 2deurs versies off course<OFF>

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:52

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

werkt de laptop zelf dan nog wel, nadat ie gezwommen heeft? die zal toch iets meegemaakt hebben als ie de voeding laat sterven toch? :?

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

acer.nl misschien??? anders ICQ effe met mij dan kan ik misschien even bij ons op de zaak zo'n ding voor je bestellen *D

[/*\] Update [/*\]

http://www.acer.nl/service/mn_kontakt.shtml
daar staan telefoonnummers

update 2
kan je ook heen bellen :)

Notebooks / Desktops / Monitoren / Scanners / Netxus
(maandag t/m vrijdag: 9.00-18.00 uur) 0900-2020767

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
uh.. lokale pjoeterboer bellen en zo'n ding bestellen???

Ebic-Mdi Zoetermeer was leverancier van Acer notebooks, is vorig jaar overgenomen door Codis. (Werkten ze al grotendeels mee samen)

Codis zit geloof ik ergens in t noorden van 't land, www.codis.nl en je zal wel een tel. nr vinden denk ik.

* DJSmiley heeft vorig jaar nog voor een klant een voeding daar besteld.. no-problemo, dingetje koste alleen zo'n 200,- geloof ik

Verwijderd

Je hebt bij Dynabite of Vobis van die universele adapters die zich automatisch instellen aan het verbruik van je laptop, ik moet zeggen dat ik niet zo gek ben van deze comp ketens maar dit is een handige oplossing..

Grtzzz, Jochem

• jurri@n
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 09:09
Afgelopen week heb ik zelf ook onderdelen voor zo'n zelfde laptop gezocht... (verlichting voor LCD-scherm, scherm moet in z'n geheel vervangen worden, want losse lampjes leveren ze niet... kost > 1000,-)

Voor de onderdelen daarvoor moet je bij een of ander reparatiecentrum van Getronics zijn... adres kun je vinden op de site van Acer...

Verwijderd

Getronics repaircenter
Fultonbaan 70
Straatnr. 34
3439 NE Nieuwegein
tel. 030-6003811

Gewoon ff bellen...

100 - 150 piek denk ik zo.

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 14:05 schreef jurri@n het volgende:
Afgelopen week heb ik zelf ook onderdelen voor zo'n zelfde laptop gezocht... (verlichting voor LCD-scherm, scherm moet in z'n geheel vervangen worden, want losse lampjes leveren ze niet... kost > 1000,-)

Voor de onderdelen daarvoor moet je bij een of ander reparatiecentrum van Getronics zijn... adres kun je vinden op de site van Acer...
Verlichting? Backlight bedoel je denk ik het? Dat is vaak het HL-inverter kaartje. Bij toshiba komt dat op ongeveer 200 piek ex. Die repair-centers proberen je vaak een poot uit te draaien. Gewoon meer als een af bellen.

• F0kke
Op zondag 08 juli 2001 12:07 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Ja knuppel, haha, daar krijg ik voor betaald :)

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 12:30 schreef Kev0867 het volgende:

[..]

<off>een "JAG"heb je al voor 100gulden, die dingen kan je bijna geen verschil zien tussen de oude of nieuwe modellen, behalve die 2deurs versies off course<OFF>
In dat geval zal ik graag eens in contact komen met iemand die een JAG voor 100 balle weg doet. >:) Geloof 't ff zelf zeg, een JAG wordt alleen maar meer waard...

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Stond de voeding onder stroom :?

Verwijderd

Wat zag je op het scherm

Windows heeft een onbekend apparaat gevonden????

• Koelkasten
  • Laatst online: 02-07 00:29

Koelkasten

har har koelkast op je knar

die support van acer zuigt ik wacht nu al 5 maanden op een gehugen simm voor een p1 133 laptop :(

zijn hem kwijt of zo :?

Sommige mensen....

• F0kke
Op zondag 08 juli 2001 23:12 schreef zork het volgende:
Stond de voeding onder stroom :?
Weet ik niet meer, hoezo?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Hmmmm, watergekoelde laptop voeding..... :P:P

• niXnut
  • Laatst online: 17-07-2020

niXnut

Hora ruit; hora est!

Op zondag 08 juli 2001 14:49 schreef TheProspector het volgende:

[..]

........Geloof 't ff zelf zeg, een JAG wordt alleen maar meer waard...
mega offtopic tuurlijk maar ik kon het niet laten! Stierenpoep, een JAG schrijft juist als een dolle af. Een Jag van twee ton schrijft in de eerste twee jaar bijna de helft af! mafkees!

| antec sx840 | P4 1.7 | intel 850 mv | 512Mb kingston ecc | matroxG550 | adaptec29160 | atlas 10K III 18Gb | seagate barracuda IV 40Gb | plextor 40x | Iiyama17" | w2k pro | lappie: Dell inspiron 8100 | 1,2G/512/15"/48Gb/dvdcdrw/GF2go32Mb/lan/5

Pagina: 1