Mijn advertenties op Bol.com worden verwijderd ( verkoper )

Pagina: 1
Acties:
  • 787 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers bezoekers,
Graag zou ik in contact komen met andere verkopers op Bol.com. Een groot gedeelte van mijn advertenties is van Bol.com verwijderd zonder dat ik daar van op de hoogte word gebracht. Ik gebruik originele GS1 codes en mijn producten zijn niet verboden. Nu zie ik tot mijn grote verbazing dat een concurrent met neppe ean nummers wel door kan gaan met de verkoop.

Ik ben van mening erg slecht behandeld te worden Bol.com :(

Zijn er ook andere verkopers die problemen hebben met het verkopen op Bol.com ?.

Met vriendelijke groet,
Peter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

En wat zegt bol.com zelf? Wij zijn namelijk niet hun helpdesk.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:02
Wat vertelde bol.com toen je ze vroeg waarom de advertenties zijn verwijderd ? en aangaf dat er nep producten op de site staan ?

Ik neem aan dat je al contact heb gehad met bol en je hun antwoord ook hier kan plaatsen zodat we je verder kunnen helpen ?

[ Voor 19% gewijzigd door HKLM_ op 08-08-2017 16:12 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:En wat zei Bol.com zelf toen je het ze vroeg? Tweakers is niet de plek om dit soort vragen te stellen, al helemaal niet als we maar een half verhaal hebben.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.