Ik word al weken bij een aangeboden product lastig gevallen door eenzelfde persoon. De eerste 2 keer heb ik nog serieus antwoord gegeven, maar krijg nog steeds de vraag "is deze nog aanwezig". Kan ik de betreffende persoon blokkeren?
Vraag
Alle reacties
Als je verwacht met die persoon geen "zaken" te doen dan kun je die toch gewoon rapporteren/blokkeren
Verwijderd
Ik zit even te kijken, maar ik zie verder geen 'lastig vallen' - waarschijnlijk ziet dezelfde persoon weer iets wat hij wil en neemt contact op zonder te kijken of dat naar dezelfde persoon is. Overigens zie ik twee personen wiens naam op elkaar lijkt, en zie ik je nergens zeggen tegen die persoon dat je eerder al contact hebt gehad en dat je geen interesse hebt verder te praten.
Hoe verwacht je dat wij actie nemen op zaken die je zelf nog niet eens aan diegene hebt gecommuniceerd
Hoe verwacht je dat wij actie nemen op zaken die je zelf nog niet eens aan diegene hebt gecommuniceerd
Verwijderd
Nee, dat zie ik niet - maar je geeft dan ook wel dra-ma-tisch weinig informatie hier waar je het over hebt. Het mag een wonder heten dat ik het topic niet gewoon gelijk op slot heb gedaan wegens gebrek aan duidelijkheid en informatie.
Neem even een cup-a-soup, misschien is het dan minder dramatisch.
Ik dacht de we zuinig moesten zijn met het vuren van informatie; maar hierbij:
https://ibb.co/mB4HcF
https://ibb.co/mB4HcF
[ Voor 26% gewijzigd door miccamw2 op 08-08-2017 16:04 ]
Verwijderd
Tsja, da's leuk, maar heb je hem nou concreet verteld dat je geen contact meer wil of niet? Dat blijkt ook uit dat plaatje niet.miccamw2 schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:02:
Neem even een cup-a-soup, misschien is het dan minder dramatisch.Ik dacht de we zuinig moesten zijn met het vuren van informatie; maar hierbij:
[afbeelding]
Maar goed, dan doe ik het maar met de informatie die we hebben; nee, je hebt geen mogelijkheid om individueel mensen te blokkeren. Wel hebben wij de mogelijkheid mensen aan te spreken en algeheel te blokkeren als daar aanleiding voor is - zoals bijvoorbeeld bij bewuste overlast waarbij dialoog tussen gebruikers zelf geen resultaat heeft.
In dit geval hebben we onvoldoende informatie om die conclusie te kunnen trekken, en blijkt het uitermate moeilijk om ook maar enige informatie van TS te krijgen om die zaak te evalueren. Dit topic gaat dan ook op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.