Mijn vriendin haar Mi4 is aan vervanging toe, en nu wil ze graag een nieuwe Xiaomi, maar niet persee het nieuwste top model, de Mi6.
Ik heb al het nodige uitgezocht, maar ik kom er toch niet helemaal uit;
De keuze is gevallen op 2 toestellen; De Mi5s en de Mi5X.
Wat voor mijn vriendin het belangrijkste is: De camera en opslag, nu hoeft ze geen S7/S8 kwaliteit, want ze is al tevreden met haar Mi4, nu staat de Mi5s bekend om zijn goede camera, maar de setup van de Mi5X is ook erg interessant, maar de hardware van de Mi5s is in sommige opzichten volgens mij beter dan die van de mi5x, de mi5x is dan weer beschikbaar in het roze tegen geen meer prijs, ook niet erg onbelangrijk voor mevrouw ;-)
Welke zouden jullie aanraden / kopen als je moest kiezen uit beide toestellen
Ik heb al het nodige uitgezocht, maar ik kom er toch niet helemaal uit;
De keuze is gevallen op 2 toestellen; De Mi5s en de Mi5X.
Wat voor mijn vriendin het belangrijkste is: De camera en opslag, nu hoeft ze geen S7/S8 kwaliteit, want ze is al tevreden met haar Mi4, nu staat de Mi5s bekend om zijn goede camera, maar de setup van de Mi5X is ook erg interessant, maar de hardware van de Mi5s is in sommige opzichten volgens mij beter dan die van de mi5x, de mi5x is dan weer beschikbaar in het roze tegen geen meer prijs, ook niet erg onbelangrijk voor mevrouw ;-)
Welke zouden jullie aanraden / kopen als je moest kiezen uit beide toestellen