"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Verwijderd
, waarom heb je je voeding trouwens uit je kast hangen ?
Dat wil je niet wetenOp zondag 08 juli 2001 11:43 schreef meernet het volgende:
ziet er wel gelikt uit , hoelang ben je ermee bezig geweest ?
Ow.... toch? Met het dremelen van "Marv" ben ik toch wel 3 uurtjes zoet geweest
De fans in totaal zo'n 2,5....
Overspuiten een middag maar dat was meer wachten op het droog worden
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
meer pics van die baybus zouden ook welkom zijn
Netjes gedaan!
Binnenkort wordt die ook mooi zwart... als het goed isOp zondag 08 juli 2001 11:46 schreef SONiCB00M het volgende:
..volgende keer moet je een kleur kiezen die niet zo vloekt bij het wit van je CD-ROM speler
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
Van binnen is er eigenlijk niets speciaal... kabels niet mooi weggewerkt... lekkere kabel brij dusOp zondag 08 juli 2001 13:36 schreef nicoprevoo het volgende:
Zou je misschien ook foto's van de binnenkant kunnen maken?? is natuurlijk ook altijd cool.
Wel een mooie blauwe gforce2
Ehm.. nope.. daar zit de voeding voorOp zondag 08 juli 2001 14:05 schreef newby het volgende:
Heb je ook fans in het voeding-gat? Vast wel... Maak daar anders ook een paar pics van
Heb wel die dikke fan bovenin zitten.. volgens het principe: warme lucht trekt naar boven
De koeling werkt overigens perfect... temperatuur is lekker gezakt met deze airflow. Volgens Motherboard monitor is de cpu nu 29 graden (1.2 ghz athlon)
Verwijderd
Verder een hele
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
't Zijn alleen leds.. die dingen heb ik al 2 a 3 jaar in m'n pc zitten..Op maandag 09 juli 2001 10:46 schreef ImaStar het volgende:
Zie ik daar nou een baybus met rode leds of zijn het alleen leds. Trouwens, waarom heb je de voeding extern, voor de temp? Ik vind het namelijk best lelijk.
Verder een helemod.
En dat van die voeding is inderdaad voor de temp. Hij zit normaal recht voor de cpu en ik wil een optimale airflow hebben... ik heb nu trouwens die fan recht boven m'n processor zitten en dan zou de voeding ook weer lekker in de weg hangen
Verwijderd
kun je nog lang wachten met dta schijtweer daaro aan jullie kant van de sluisOp zondag 08 juli 2001 11:53 schreef Marv het volgende:
[..]
Binnenkort wordt die ook mooi zwart... als het goed is
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
met papier mache kun je alles maken!!
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Kijk dan ff naar mijn CaseMod
Verwijderd
Je leert nog eens wat op GoT.Op vrijdag 20 juli 2001 19:40 schreef Koekie007 het volgende:
wazige chinezen 4 rode kruisjes en dat betekend Marv ..... wisten jullie dat