Verschil tussen de 2 prepays van KPN?

Pagina: 1
Acties:

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er is dus KPN Mobile PrePay en Hi PrePay. Wat is eigenlijk het verschil tussen beide :?

De kpn site biedt weinig uitkomst. Deze beide PrePay vormen lijken mij identiek.

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

Verwijderd

zijn ook identiek alleen de 1 heet hi de ander kpn prepay mobile

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 11:33 schreef mafiasven het volgende:
Waarom bestaan er dan 2?

Het enige verschil dat ik nog kan bedenken is dat je met Hi PrePay jezelf aan kunt melden bij http://www.hi.nl.

Verwijderd

telfort en telfort Q, same principe meer mensen werven door andere aanbieder om het zo maar te zeggen erbij te gooien.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 11:38 schreef mafiasven het volgende:
telfort en telfort Q, same principe meer mensen werven door andere aanbieder om het zo maar te zeggen erbij te gooien.
Slim systeem ja... Maar ik hoorde laatst dat TelfortQ toch nog verschilt met tarieven van gewoon Telfort (Q = goedkoper). Dan bestaat daar wel enig verschil dus.

Maar als de KPN denkt zo meer klanten te kunnen halen dan vind ik dat voor de consument toch best verwarrend...

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 11:43 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Slim systeem ja... Maar ik hoorde laatst dat TelfortQ toch nog verschilt met tarieven van gewoon Telfort (Q = goedkoper). Dan bestaat daar wel enig verschil dus.

Maar als de KPN denkt zo meer klanten te kunnen halen dan vind ik dat voor de consument toch best verwarrend...
ja bij telfort Q verschillen de tarieven dat is dus bij kpn niet ;( maar slim systeem is het idd wel omdat jij denkt dat je bij een totaal andere provider zit

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 11:44 schreef mafiasven het volgende:

[..]

ja bij telfort Q verschillen de tarieven dat is dus bij kpn niet ;( maar slim systeem is het idd wel omdat jij denkt dat je bij een totaal andere provider zit
Dat is niet helemaal waar. Ik weet dus dat ik bij beide bij KPN zit. (En dat is het belangrijkste, goed netwerk ;) .) Ik vraag me af waarom ze zoiets doen. Het eerste wat ik dacht was "dat slaat toch nergens op?".

Het lijkt me alleen maar duurder om 2 verschillende "frontjes" te hebben voor 1 dezelfde dienst. Nu hebben ze dus ook 2 verschillende websites enzo, dus ook de kosten daarvan...

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 11:33 schreef mafiasven het volgende:
dat is niet het enige verschil hoor :)

Het verschil zit 'm in de aanschaf:
bij Hi Prepay heb je piek & dal
bij KPN Mobile/Het Mobiele Netwerk heb je flatrate.

dit kan je bij ieder aanpassen. Het verschil is ontstaan omdat Hi er later bijgekomen is, en een wat andere doelgroep heeft dan Het Mobiele Netwerk. Toen het prepay-systeem er net kwam, was de doelgroep "de zakelijke beller die hoofdzakelijk bereikbaar wil zijn"

Met Hi Prepay ging KPN de jongeren meer benaderen.

• AtHomer
  • Niet online
Op zondag 08 juli 2001 11:59 schreef Hermienekatien het volgende:

[..]

dat is niet het enige verschil hoor :)

Het verschil zit 'm in de aanschaf:
bij Hi Prepay heb je piek & dal
bij KPN Mobile/Het Mobiele Netwerk heb je flatrate.

...
Bij aanschaf staat KPN Mobile ook op piek en dal. Zie quote van de KPN Mobile site (onderaan):
Gratis wijzigen van tariefsvorm
Bij aankoop staat uw pakket ingesteld op het piek- dal tarief. Als u gratis van tariefsvorm wilt veranderen, kunt u bellen met de Klantenservice KPN Mobile PrePay.

Verwijderd

Op zondag 08 juli 2001 12:10 schreef AtHomer het volgende:

[..]

Bij aanschaf staat KPN Mobile ook op piek en dal. Zie quote van de KPN Mobile site (onderaan):
[..]
dat is dan veranderd :) Want vorig jaar was dat het enige verschil tot zover ik het weet.
Pagina: 1