Parallels Client multi-monitor probleem

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzozo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 21:05
Goedemorgen,

Mijn baas heeft een gek probleem met de Parallels Client (voor RDP dus).

Hij gebruikt een Macbook Pro en heeft daar een HP ZDisplay aan verbonden. Wat hij eigenlijk wil is op het HP scherm zijn RDP sessie en op het scherm van de Macbook zelf gewoon zijn Mac OS desktop.

Ik heb multi-monitor uitgeschakeld in de instellingen, waardoor hij de desktop nu inderdaad op zijn externe display plaatst, maar het scherm van zijn Macbook wordt gewoon zwart. Wanneer ik de muis op de Macbook beweeg zie ik wel de dock tevoorschijn komen. Dan open ik bijvoorbeeld Safari en dan minimaliseert de gehele RDP.

Weet iemand in welke instelling ik het mischien moet zoeken?

Alvast bedankt :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Microsoft heeft ook een eigen RDP client in de app store. Die werkt mijns inziens perfect. Die zou je eens kunnen proberen. Met de parallels variant ben ik niet bekend. Even zoeken op Remote Desktop.

[ Voor 8% gewijzigd door nelizmastr op 08-08-2017 09:56 ]

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzozo
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-09 21:05
nelizmastr schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 09:56:
Microsoft heeft ook een eigen RDP client in de app store. Die werkt mijns inziens perfect. Die zou je eens kunnen proberen. Met de parallels variant ben ik niet bekend. Even zoeken op Remote Desktop.
Hey :)

Normaal gesproken gebruiken we deze ook, echter lopen we hierin steeds tegen een probleem aan in Outlook bij gebruik van de RDP, iets waar hij geen last van heeft op een Windows machine. Hij wil echter wel gewoon zijn Macbook kunnen gebruiken.