Ik wil graag van Chrome af en had alles overgezet naar FF Dev edition. Toen bleek dat ie heel veel favicons NIET bewaard, en ik gebruik die iconen als 'snelkoppeling', dus kan ze nu niet uit elkaar houden. Groot deel wordt weer wel bewaard, dus ik snap het niet.
Bijv. Tweakers, zelfs als ik alles weggooi, boel herstart, caches leeg etc en dan opnieuw toevoeg, dan is na FF herstart die icoon van Tweakers ook weer weg.
Heb al uitgebreid gegoogled enzo, zie er wel wat van terug maar niet DÉ oplossing. Dan uiteindelijk maar hier met de billen bloot en de vraag gesteld:
Iemand die weet hoe dit te takkelen? Zou fijn zijn als ik Chrome vaarwel kan zeggen namelijk.
Is op Windows 10 Pro 64
Bijv. Tweakers, zelfs als ik alles weggooi, boel herstart, caches leeg etc en dan opnieuw toevoeg, dan is na FF herstart die icoon van Tweakers ook weer weg.
Heb al uitgebreid gegoogled enzo, zie er wel wat van terug maar niet DÉ oplossing. Dan uiteindelijk maar hier met de billen bloot en de vraag gesteld:
Iemand die weet hoe dit te takkelen? Zou fijn zijn als ik Chrome vaarwel kan zeggen namelijk.
Is op Windows 10 Pro 64
[ Voor 1% gewijzigd door MrMarcie op 08-08-2017 00:28 . Reden: W10 ]
Mijn trip | Van Nederland naar Japan op mijn CFMoto 450MT