Beste Tweakers,
Ik wil graag een Pc aanschaffen. Budget is ongeveer 1600/1700 euro.
Zelf heb ik op internet gekeken en veel op tweakers. Ook veel oude topics doorgekeken die het zelfde gericht zijn. En op logicalincrements gekeken naar videoedit .
Ook heb ik hier de begin topics doorgelezen maar dit wil ik nog een x overdoen vanwege het vele informatie.
Heb geprobeerd zoveel mogelijk informatie op te doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik werk zelf veel met After effects. met 2d animaties of 3d, ook maar ik gebruik van premiere.
-Adobe After Effects
-Adobe Premiere
-Illustrator
-Cinema 4d
-Photoshop
En 3d oppakken
- Af en toe een spelletje spelen
- Csgo / Public Battleground / Overwatch ( Volgens mij zijn dit spellen die helemaal niet veel van je pc vergen?)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1600 / 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Scherm 1080p LG IPS scherm
Meer zou ik mijn niet kunnen bedenken ( Zou eventueel 2 schermen willen hebben maar dat is voor de toekomst)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik sowieso wel 32GB (Ram) nodig heb minimaal, en zou het eventueel willen kunnen upgraden naar meer.
Opslag zoals 2TB en een SSD voor de windows en opslag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik render veel, en wil tijdens het renderen ook verder kunnen werken. En tijdens het werken dat het programma soepel loopt (met grote projecten hapert die en moet die vaak laden op mijn oude macbook)
Ook doe ik aan video editing en wil graag dat het programma soepel draait.
Daarom had ik gekozen voor de Ryzen. Omdat ik las dat dat beter is voor multitasken?
Het liefst ook dat die aardig stil is.
Ga je overklokken?
Niet dat ik weet nog, hou het graag open
Wat verwacht je van ons?
-Graag hoor ik wat jullie ervan vinden, en of het beter kan of anders, en of ik daar later spijt van kan krijgen?!
Dit is deels van een logicalincre en andere topics de onderdelen.
-Wel heb ik nog een vraag over de '' EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB''
Las bij de review dat de koeling tegenvalt.
-Ik kan beter toch de SSD verwisselen met een Samsung 960 EVO? de prijs is bijna hetzelfde en de performance een stukje beter.
https://tweakers.net/pric...-evo-500gb/specificaties/
Op de macbook werk ik nu. Maar met grote projecten en renderen duurt het toch te lang.
Gegevens macbook:
2.6 GHz Intel core i7
16 GB 1600 MHz DDR3
SSD 250 gb 850 PRO Samsung
NVIDIA GeForce GT 650M 1024 MB
Ik dacht plaats deze informatie toch maar even hier zodat jullie weten wat ik ben gewend.
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven.
Ik wil graag een Pc aanschaffen. Budget is ongeveer 1600/1700 euro.
Zelf heb ik op internet gekeken en veel op tweakers. Ook veel oude topics doorgekeken die het zelfde gericht zijn. En op logicalincrements gekeken naar videoedit .
Ook heb ik hier de begin topics doorgelezen maar dit wil ik nog een x overdoen vanwege het vele informatie.
Heb geprobeerd zoveel mogelijk informatie op te doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik werk zelf veel met After effects. met 2d animaties of 3d, ook maar ik gebruik van premiere.
-Adobe After Effects
-Adobe Premiere
-Illustrator
-Cinema 4d
-Photoshop
En 3d oppakken
- Af en toe een spelletje spelen
- Csgo / Public Battleground / Overwatch ( Volgens mij zijn dit spellen die helemaal niet veel van je pc vergen?)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is ongeveer 1600 / 1700 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een Scherm 1080p LG IPS scherm
Meer zou ik mijn niet kunnen bedenken ( Zou eventueel 2 schermen willen hebben maar dat is voor de toekomst)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik sowieso wel 32GB (Ram) nodig heb minimaal, en zou het eventueel willen kunnen upgraden naar meer.
Opslag zoals 2TB en een SSD voor de windows en opslag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik render veel, en wil tijdens het renderen ook verder kunnen werken. En tijdens het werken dat het programma soepel loopt (met grote projecten hapert die en moet die vaak laden op mijn oude macbook)
Ook doe ik aan video editing en wil graag dat het programma soepel draait.
Daarom had ik gekozen voor de Ryzen. Omdat ik las dat dat beter is voor multitasken?
Het liefst ook dat die aardig stil is.
Ga je overklokken?
Niet dat ik weet nog, hou het graag open
Wat verwacht je van ons?
-Graag hoor ik wat jullie ervan vinden, en of het beter kan of anders, en of ik daar later spijt van kan krijgen?!
Dit is deels van een logicalincre en andere topics de onderdelen.
-Wel heb ik nog een vraag over de '' EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB''
Las bij de review dat de koeling tegenvalt.
-Ik kan beter toch de SSD verwisselen met een Samsung 960 EVO? de prijs is bijna hetzelfde en de performance een stukje beter.
https://tweakers.net/pric...-evo-500gb/specificaties/
Op de macbook werk ik nu. Maar met grote projecten en renderen duurt het toch te lang.
Gegevens macbook:
2.6 GHz Intel core i7
16 GB 1600 MHz DDR3
SSD 250 gb 850 PRO Samsung
NVIDIA GeForce GT 650M 1024 MB
Ik dacht plaats deze informatie toch maar even hier zodat jullie weten wat ik ben gewend.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 7 1700X Boxed zonder koeler | € 339,95 | € 339,95 |
| 1 | MSI X370 SLI Plus | € 133,50 | € 133,50 |
| 1 | EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB | € 327,91 | € 327,91 |
| 1 | WD Blue WD20EZRZ, 2TB | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 17,95 | € 17,95 |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | G.Skill Trident Z F4-3200C16D-32GTZ | € 288,55 | € 288,55 |
| 1 | be quiet! Straight Power 10 400W | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Samsung 850 Pro 512GB | € 229,- | € 229,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.601,30 | |
Ik hoop dat ik voldoende informatie heb gegeven.
[ Voor 15% gewijzigd door DevonDust op 08-08-2017 05:14 . Reden: Onzinnige informatie?! ]