24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
Vraag
Alle reacties
Misschien een idee om je vraag aan Run2Day te stellen?
Zo heb ik 2 tal horloges mogen testen, nu was ik wel een bekende. Vragen kan altijd.
Zo heb ik 2 tal horloges mogen testen, nu was ik wel een bekende. Vragen kan altijd.
Helaas mag ik hem alleen in de winkel testen.
Iemand een betrouwbaar adresje waar hij ook betaalbar is?
Iemand een betrouwbaar adresje waar hij ook betaalbar is?
Moest even opzoeken wat het is en blijkbaar is het een draadloze sport hoofd telefoon: https://aftershokz.com/products/trekz-titanium
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Ik ben deze van plan ook te kopen binnenkort. Heb het in een winkel in Shanghai op mijn hoofd gehad, klonk goed. Was wel vreemde ervaring, muziek horen zonder dat de omgeving geblokkeerd wordt. Je mist alleen de bass.
Iemand die deze koptelefoon al heft en mij kan vertellen hoe ik hem precies kleiner kan maken, ik krijg binnenkort van die rubberen bandjes die er bij mij niet bij zaten, maar geen idee hoe dit werkt.
Silicon rubber banden bieden verstelbaarheid om kleinere hoofd maten tegemoet te komen.
1.Schuif de Fitband (R) over de juiste transducer en langs de rechterarm tot boven de oplaadpoort.
2. Schuif de Fitband (L) over de linker transducer en langs de linkerarm gelijkmatig uitgelijnd met de rechterarm.
3.De Fitbands rond de armen draaien totdat de gewenste pasvorm is bereikt.
1.Schuif de Fitband (R) over de juiste transducer en langs de rechterarm tot boven de oplaadpoort.
2. Schuif de Fitband (L) over de linker transducer en langs de linkerarm gelijkmatig uitgelijnd met de rechterarm.
3.De Fitbands rond de armen draaien totdat de gewenste pasvorm is bereikt.
Pagina: 1