Slotje aub
[ Voor 99% gewijzigd door ictinteresse op 07-08-2017 21:32 ]
[ Voor 99% gewijzigd door ictinteresse op 07-08-2017 21:32 ]
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
[ Voor 98% gewijzigd door ictinteresse op 07-08-2017 21:32 ]
Ik snap dat je het niet leuk vind dat je enkel dagwaarde krijgt, maar het is een aanbod van Samsung dat ze je niet verplicht zijn.U hebt met de fabrikant geen koopovereenkomst gesloten. De fabrikant heeft dus geen wettelijke plichten zoals de verkoper.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Het zou ook zomaar kunnen dat de winkel je een ander, beter aanbod kan doen. Een vervangend apparaat van een ander merk bijvoorbeeld. Het aanbod van Samsung moet je daar los van zien.OmeJoyo schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:12:
Ik snap dat je het niet leuk vind dat je enkel dagwaarde krijgt, maar het is een aanbod van Samsung dat ze je niet verplicht zijn.
[ Voor 98% gewijzigd door ictinteresse op 07-08-2017 21:33 ]
Verwijderd
Zoals je op internet en hier al wel hebt gelezen heb je je je gericht tot de fabrikant die tot niets verplicht is richting jou. Nu mag je gaan hopen op coulance van de verkoper.ictinteresse schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:25:
[...]
Teleurstellend, de informatie die je hebt aangeboden heb ik wel degelijk gelezen!!
Nogmaals, zoals je kan lezen in mijn eerdere posts heb ik mij al tot de verkoper gericht, dat neemt nog niet weg of dit wel of niet toegestaan is wat Samsung mij "bied".
En dit laatste is nou ook mijn vraag.
Nogmaals, ik heb mij dus al gericht aan de verkoper!
[ Voor 61% gewijzigd door alienfruit op 07-08-2017 21:31 ]
Het maakt niet uit wat Samsung jou aanbiedt, ze hoeven niks aan te bieden en mogen (nu) ook zeggen: wij doen niks meer, zoek het maar uit.ictinteresse schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:25:
[...]
Teleurstellend, de informatie die je hebt aangeboden heb ik wel degelijk gelezen!!
Nogmaals, zoals je kan lezen in mijn eerdere posts heb ik mij al tot de verkoper gericht, dat neemt nog niet weg of dit wel of niet toegestaan is wat Samsung mij "bied".
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Zoals hij je tweemaal probeert te vertellen; Samsung is je helemaal niets verplicht en mag je van alles bieden.ictinteresse schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 21:25:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq