Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleke870
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 03-04 08:08
Mijn vraag
Mijn oude Sony Xperia Z1 Compact is na een update van Android in een loop blijven steken. Telkens ik hem probeer op te starten geeft hij het logo van Android & Sony en gaat hij naar het scherm waar hij apps optimaliseert. Hier blijft hij echter in loopen en wilt op geen manier naar het System Recovery Screen gaan.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Sony Xperia Z1 Compact, Android 5.1 denk ik (kan niet meer checken)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Online vind ik geen enkele manier voor mijn probleem, ze geven enkel raad om via hard reset dit op te lossen op verschillende manieren. Zelfs de manier van Sony zelf werk niet: https://www.verizonwirele...rt/knowledge-base-123968/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:09

MaDLiVe

.-Observer-.

Probeer het volgende eens: Zet de telefoon helemaal uit. (druk volume up + power button in voor 5-10 seconden). Als de telefoon uitstaat, druk dan volume up + power button in. Dit zou je in de recovery moeten zetten. Hier kan je een reset uitvoeren. Succes.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleke870
Dat lukte ook niet, had al een paar keer op deze manier geprobeerd (niet vermeld zie ik net).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16:08
@bolleke870 Ik zit te denken aan de recovery flash mode, welke ook met Companion geboden wordt.

Hoe heb je de update binnengehaald? OTA/USB?
Heb je tijdens het updaten een USB apparaat/SD Kaart verwijderd of gekoppeld?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleke870
De update heb ik gewoon OTA binnengehaald zonder USB/SD te (ont)koppelen).
Ik zal die Companion eens checken.