Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn oude pc is kapotgegaan! Nu was deze toch al aan vervanging toe en ben ik opzoek naar een nieuwe pc. De pc moet alle daagse taken snel uit kunnen voeren . Daarnaast wil mijn pc gebruiken voor gaming en voor school. Ik studeer grafisch design. Hiervoor gebruik ik onder andere Adobe- Photoshop, Illustrator, After Effects en Premiere (videobewerking).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Jazeker! Ik heb nog een goed werkende RX 480 8GB van MSI. Deze wil ik gebruiken als videokaart voor mijn nieuwe pc. Daarnaast wil ik mijn harde schijf meenemen, en eventueel mijn voeding en CPU cooler (als deze geschikt zijn).
Daarnaast heb ik geen randapparatuur nodig (schermen, muis, toetsenbord en speakers heb ik al).
Dit zijn de onderdelen die ik al heb:
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik zelf samengesteld:
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een goed werkende PC die een tijd mee kan gaan, voor een goede prijs. Persoonlijk hou ik me niet veel bezig met de hardware evolutie en heb geen idee wat nou een goede keus is en niet. Hierbij vraag ik jullie voor advies!
Mijn oude pc is kapotgegaan! Nu was deze toch al aan vervanging toe en ben ik opzoek naar een nieuwe pc. De pc moet alle daagse taken snel uit kunnen voeren . Daarnaast wil mijn pc gebruiken voor gaming en voor school. Ik studeer grafisch design. Hiervoor gebruik ik onder andere Adobe- Photoshop, Illustrator, After Effects en Premiere (videobewerking).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is rond de 600 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Jazeker! Ik heb nog een goed werkende RX 480 8GB van MSI. Deze wil ik gebruiken als videokaart voor mijn nieuwe pc. Daarnaast wil ik mijn harde schijf meenemen, en eventueel mijn voeding en CPU cooler (als deze geschikt zijn).
Daarnaast heb ik geen randapparatuur nodig (schermen, muis, toetsenbord en speakers heb ik al).
Dit zijn de onderdelen die ik al heb:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 0,- | € 0,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 74,- | € 74,- |
1 | Cooler Master Hyper 412S | € 35,01 | € 35,01 |
1 | Fortron Source FSP500 60GHN 85+ | € 61,30 | € 61,30 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 170,31 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit heb ik zelf samengesteld:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 207,50 | € 207,50 |
1 | MSI B350 PC Mate | € 90,- | € 90,- |
1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 46,- | € 46,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 147,95 | € 147,95 |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 584,45 |
Wat verwacht je van ons?
Ik wil een goed werkende PC die een tijd mee kan gaan, voor een goede prijs. Persoonlijk hou ik me niet veel bezig met de hardware evolutie en heb geen idee wat nou een goede keus is en niet. Hierbij vraag ik jullie voor advies!