Wijziging User Review - JonLeen NoodleMage

Pagina: 1
Acties:
  • 464 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoodleMage
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11-2024
Graag zou ik de review willen aanpassen naar 3 sterren voor netgear-nighthawk-r7000-ac1900-router-(nieuw-in-seal)

JonLeen bleek afwezig te zijn i.v.m vakantie periode en daarom niet te kunnen reageren.
Omdat ik dit natuurlijk niet kan weten kwam het op mij over dat ik genegeerd werd.

Omdat hij het product al had verkocht aan een kennis (wat natuurlijk zijn goed recht is), maar naar mijn mening niet echt netjes geef ik 3 sterren ondanks de aardige communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoodleMage schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:52:
Graag zou ik de review willen aanpassen naar 3 sterren voor netgear-nighthawk-r7000-ac1900-router-(nieuw-in-seal)

JonLeen bleek afwezig te zijn i.v.m vakantie periode en daarom niet te kunnen reageren.
Omdat ik dit natuurlijk niet kan weten kwam het op mij over dat ik genegeerd werd.

Omdat hij het product al had verkocht aan een kennis (wat natuurlijk zijn goed recht is), maar naar mijn mening niet echt netjes geef ik 3 sterren ondanks de aardige communicatie.
Zoals zojuist hier ook al aan iemand uitgelegd (en zooooo vaak elders): daar zijn reviews sowieso niet voor bedoeld.
Wijziging userreview fatekkkk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoodleMage
Oké. Maar review is nu toch wel relevant?
Product kon niet geleverd worden omdat JohnLeen hem al aan een kennis had verkocht.

[ Voor 43% gewijzigd door NoodleMage op 08-08-2017 16:17 . Reden: Zie dat al verwijderd was ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

NoodleMage schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:15:
Oké. Maar review is nu toch wel relevant?
Product kon niet geleverd worden omdat JohnLeen hem al aan een kennis had verkocht. Eerste review is misschien niet de bedoeling maar deze wel.

p.s. JohnLeen heeft ook een V&A review bij mij geplaatst zonder iets besteld te hebben. Deze zal dan ook verwijderd moet worden.
Is er ooit een overeenkomst tot stand gekomen tussen jullie? Nee.
Zijn veilingen bindend op Tweakers? Nee.

Overigens had je de review al na 3,5 uur geplaatst. Als je dát ook een normale werkwijze vindt, vraag ik me af of je überhaupt wel moet handelen hier...
Dat mensen niet uitgebreid voorwaarden lezen, dat snappen we. Dat je het nog niet eens leest voor je reageert dat een review nu wel zou passen... Vind ik wel enigszins respectloos op het bord gooien van extra werk bij degenen die dit soort dingen beheren.

Dus of je neemt aan dat wat we zeggen klopt, of je gaat de voorwaarden lezen voor je reageert.

Beide reviews verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoodleMage
Waar je 3.5 uur vandaan haalt geen idee. Verder weet ik dat het niet bindend is staat inderdaad in de algemene regels. Ik moet bekennen dat ik er niet bewust van was dat iemand lukraak veilingen mag starten op Tweakers. Maar als dat jullie policy is so be it.

Toch bedankt voor het behandelen van de reviews.

Dit topic is gesloten.