Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Notificaties doen het niet meer(?)

Pagina: 1
Acties:

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Topicstarter
Normaliter kreeg ik altijd notificaties als er b.v. iemand reageerde op een door mij gestart topic in het forum. Of als iemand je citeerde. Dan kreeg je een geel belletje (rechts boven in die rode blak). en kon je daar op klikken om te zien wie/wat gereageerd had.

Nu, sinds vandaag ineens niet meer. :?
Nee, naar mijn weten, heb echt geen instellingen bij notificaties aangepast.
Alle vinkjes staan op "op de website en pushnotificaties" aan.

B.v. dit topic heb ik gestart:
Geflickr op flickr...
maar van geen enkele reactie heb ik een notificatie gekregen?

Is er soms iets onder water stuk? Of gaat er iets anders mis?
Is dat iets wat ik zelf kan fixen?

Ik hoor het graag van de heren/vrouwen forum/web/tweakers beheerders.

Mooie Plaatjes   

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

@ehtweak Dit komt omdat het topic wat je gestart hebt geen vraag topic is maar een discussie topic. Je krijgt alleen notificaties voor alle reacties in een vraag topic en niet voor discussie topics. Daar krijg je alleen een notificatie als iemand je quote of tag.

200 fish found!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

ehtweak schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:41:
Of als iemand je citeerde. Dan kreeg je een geel belletje (rechts boven in die rode blak). en kon je daar op klikken om te zien wie/wat gereageerd had.

Nu, sinds vandaag ineens niet meer. :?
Nee, naar mijn weten, heb echt geen instellingen bij notificaties aangepast.
...
Is er soms iets onder water stuk? Of gaat er iets anders mis?
Is dat iets wat ik zelf kan fixen?

Ik hoor het graag van de heren/vrouwen forum/web/tweakers beheerders.
Nee, er is dus niks stuk zoals @-zeehond aangeeft. Hier krijg je gewoon een notificatie van.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Topicstarter
Goh... >:) het is dus geen bug, maar een feature? ;)

Nooit geweten en was me eigenlijk ook nooit opgevallen, zo gewend als ik was aan die gele belletjes te krijgen, zodra ik iets startte en/of reageerde...

Wel bijzonder, dat het afhankelijk is van hoe een topic gestart wordt, of je wel of geen notificaties krijgt c.q. het niet eens configureerbaar is.

Weer wat opgestoken.

Mooie Plaatjes   

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

@ehtweak Gelukkig is dat verschil er aangezien de ts van een groot snel lopend discusie topic anders helemaal bedolven zou worden onder de notificaties :P

Er zijn in mooie features wel eens ideeën voorbij gekomen voor een soort abonneer functie op topics, dat zou wel een mooie zijn :).

200 fish found!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zeehond schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 17:45:
@ehtweak Dit komt omdat het topic wat je gestart hebt geen vraag topic is maar een discussie topic. Je krijgt alleen notificaties voor alle reacties in een vraag topic en niet voor discussie topics. Daar krijg je alleen een notificatie als iemand je quote of tag.
Misschien is het dan handig om bij het maken/editten van de startpost van een discussietopic de mogelijkheid te geven in de vorm van een vinkje om notificaties te krijgen? Opt-in uiteraard.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Zeehond
  • Niet online

Zeehond

Seal with it!

Raven schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:53:
[...]

Misschien is het dan handig om bij het maken/editten van de startpost van een discussietopic de mogelijkheid te geven in de vorm van een vinkje om notificaties te krijgen? Opt-in uiteraard.
Wellicht wel handig een handige feature ja, maar dat is dan meer iets voor mooie features, en ik ben geen developper dus ik kan er sowieso vrij weinig meer ;).

200 fish found!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zeehond schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:29:
[...]

Wellicht wel handig een handige feature ja, maar dat is dan meer iets voor mooie features, en ik ben geen developper dus ik kan er sowieso vrij weinig meer ;).
Dan roepen we er toch een? :P Misschien kan hij er dan evt. een MF-topic van maken.
@crisp

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Raven schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:35:
[...]

Dan roepen we er toch een? :P Misschien kan hij er dan evt. een MF-topic van maken.
@crisp
Waarom maak je zelf geen topic in MF? Dit topic begon met een vraag of het een bug was dat er geen notificaties kwamen van reacties in een topic. Wat dat betreft gaat deze het archief in en wordt er een nieuw, fatsoenlijk topic geopend waar de feature wordt uitgelegd. ;)

Commandline FTW | Tweakt met mate

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Een dergelijke feature staat al op de roadmap, alleen nog zonder eta... (Nog) een topic in MF lijkt me dus niet nodig ;)

Intentionally left blank

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dan kan deze dus naar BFA?
@crisp ? O-)

[ Voor 23% gewijzigd door Raven op 12-08-2017 10:00 ]

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

jup :)

Intentionally left blank

Pagina: 1