Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het plan is een nieuw gamesysteem te realiseren voor 4k gaming, ook ga ik wat gamedesign doen.
Games als Battlefield, Total War series, Tombraider, Planet Coaster etc (wat niet eigenlijk)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik schiet zo op de 1500 euro ex. beeldscherm, geen echte max maar mag wel redelijk blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mee:
Samsung 850 evo 500gb
3TB hdd
1TB hdd
Licenties.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
High end game systeem die een tijdje mee kan is een pre.
4K Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor merken dus hopelijk maakt dat dingen makkelijk (zolang alles maar samen speelt
)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stiller systeem vindt ik fijn maar hij hoeft niet geluidloos te zijn.
Ga je overklokken?
Dit is zeker een optie, misschien niet direct maar in de nabije toekomst gaat dit wel gebeuren. (wil eerst goed uitzoeken en testen).
Wat verwacht je van ons?
Feedback op het systeem dat ik tot nog toe heb samengesteld en de wijsheid van de tweakers voor verbeteringen en compatability (mocht ik iets gemist hebben).
Ik ben ook best bereid wat te wachten aangezien de prijzen van de GPU's nu erg hoog liggen
Echter hoop ik dat het geen maanden wordt
Aankoop advies voor een beeldscherm zou fijn zijn daar ben ik zelf verder niet heel erg in thuis.
Samenstelling tot nog toe:
Het plan is een nieuw gamesysteem te realiseren voor 4k gaming, ook ga ik wat gamedesign doen.
Games als Battlefield, Total War series, Tombraider, Planet Coaster etc (wat niet eigenlijk)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik schiet zo op de 1500 euro ex. beeldscherm, geen echte max maar mag wel redelijk blijven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik neem mee:
Samsung 850 evo 500gb
3TB hdd
1TB hdd
Licenties.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
High end game systeem die een tijdje mee kan is een pre.
4K Monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren voor merken dus hopelijk maakt dat dingen makkelijk (zolang alles maar samen speelt
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stiller systeem vindt ik fijn maar hij hoeft niet geluidloos te zijn.
Ga je overklokken?
Dit is zeker een optie, misschien niet direct maar in de nabije toekomst gaat dit wel gebeuren. (wil eerst goed uitzoeken en testen).
Wat verwacht je van ons?
Feedback op het systeem dat ik tot nog toe heb samengesteld en de wijsheid van de tweakers voor verbeteringen en compatability (mocht ik iets gemist hebben).
Ik ben ook best bereid wat te wachten aangezien de prijzen van de GPU's nu erg hoog liggen
Echter hoop ik dat het geen maanden wordt
Aankoop advies voor een beeldscherm zou fijn zijn daar ben ik zelf verder niet heel erg in thuis.
Samenstelling tot nog toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 315,- | € 315,- |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 168,31 | € 168,31 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB | € 562,61 | € 562,61 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 75,- | € 75,- |
| 1 | Samsung U28E570D Zwart | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,99 | € 49,99 |
| 2 | G.Skill Ripjaws 4 F4-3000C15D-16GRK | € 124,64 | € 249,28 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 CM 400W | € 61,- | € 61,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.830,19 | |