Het kan geen kwaad, maar je hebt er niks aan.
Nee klopt, maar ik weet niet zeker of mijn moederbord max 512 of max 256 ondersteunt(Compaq
). Ik heb er nu 128 in zitten en heb er een 256 reepje bijgehaald. Maar ik kan dus zonder problemen experimenteren?
jeps... hij zal hooguit niet alles gebruiken.... (of de hele dimm niet zien als die groter is dan het mobo kan)
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Verwijderd
Nagaan wat het maximum is wat in het bord mag.
Dat delen door het aantal plaatsen waar ze ingestoken kunnen worden.
En dat is het maximum dat in 1 slot kan...
Dat delen door het aantal plaatsen waar ze ingestoken kunnen worden.
En dat is het maximum dat in 1 slot kan...
Verwijderd
De meeste compaq computer lopen niet echt stabiel op no name geheugen. Er is special geheugen te koop voor je type compaq. Je hoeft er niet veel geld aan uit te geven vb256 mb dane elec voor 159,- special voor de deskpro types. dat schild maar een paar tientjes.
Verwijderd
Gewoon ff een reepje lenen van iemand en kijken of het werkt, zoja dan koop je een reepje Dana-Elec zoniet, pech gehad!
Verwijderd
heb laast 2 x 256mb gekocht voor een vriend.
heb die twee reepje in zijn pc gedaan samen met het oude 128mb.toen de pc geboot (linux
)mem check ok alleen linux laden erg langzaam ik denk bijna 15 a 20 min

heb toen in het boekje gekeken mobo kan maar tot 512mb unbufferd 1024 bufferd!!128mb er uit en toen draaide zijn machine weer prima
heb die twee reepje in zijn pc gedaan samen met het oude 128mb.toen de pc geboot (linux
heb toen in het boekje gekeken mobo kan maar tot 512mb unbufferd 1024 bufferd!!128mb er uit en toen draaide zijn machine weer prima
Pagina: 1