Advies / Inspiratie Case

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 08:50
Beste allen,

Ik wil in september eindelijk terug een desktop systeem bouwen om mijn game laptop te vervangen.
In eerste instantie wil ik dan graag wat ideetjes opdoen qua cases.

Ik had graag een case van bescheiden afmetingen (mini tower) met plaats voor één externe 5.25 bay (blueray lezer/ cd schrijver) en één 3.5 externe bay (card reader). Natuurlijk enkele interne bays voor SSD & HD.

De laatste build die ik zelf maakte stak in een aluminium case van Lian-Li (PC-A05FNB denk ik).
Vind ik an sich nog een mooie case maar het nadeel is dat er slechts één van de twee front usb poorten 3.0 is.
Het lagere gewicht van ALU kon ik ook wel appreciëren.. ook al is dat net iets kwetsbaarder.

Graag dus jullie input voor een mooie, stille case in zo wat dezelfde prijscategorie (max 125 €) die aan mijn "vereisten" voldoet..

[ Voor 5% gewijzigd door Koja78 op 07-08-2017 15:48 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon538
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 12-01 19:26
Ik heb zelf de thermaltake v51. Midtower, veel bays en 2x usb 3.0 aan de voorkant. Ook een mooi zijpaneel
Edit: ook 2 externe bays

[ Voor 11% gewijzigd door leon538 op 07-08-2017 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:46
Je hebt op internet veel reviews waar je veel info uit kunt halen.
Daar vind je ook usb aansluitingen of de nieuwer snellere aansluitingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellarus
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 31-08 16:32
Omdat je aangeeft orienterend te zijn echt een super mooie kast, let op is een kickstart project en levering kan wat lang duuren zie de website.

Als ik zelf nog eens een case nodig hebt ga ik zeker voor deze, is wel mini itx (klein)

https://www.ncases.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
jan99999 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:22:
Je hebt op internet veel reviews waar je veel info uit kunt halen.
Daar vind je ook usb aansluitingen of de nieuwer snellere aansluitingen.
Natuurlijk... ik heb er dan ook een rits bekeken. Maar het is moeilijk om het bos tussen de bomen te ontwaren vandaar dat inspiratie van dit forum zo nuttig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koja78
Bellarus schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:35:
Omdat je aangeeft orienterend te zijn echt een super mooie kast, let op is een kickstart project en levering kan wat lang duuren zie de website.

Als ik zelf nog eens een case nodig hebt ga ik zeker voor deze, is wel mini itx (klein)

https://www.ncases.com/
Een beetje duur niet? Zeker met importkosten.
Pagina: 1