beste game kaart met beste tv-out

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:40
ik ben dus op zoek naar wat bevindingen met bovenstaande stelling. Misschien weet iemand zelfs al wat de prestaties van komende kaarten zijn (asus v6800 deluxe, of G800???)

wil namelijk het zooitje wel op een tv ook kunnen aansluiten

3kwp pvoutput

Verwijderd

Tja, smaken verschillen, ik zou gaan voor de MAtrox G400 Dualhead, 16 of 32 Mb uitvoering.

Verwijderd

Ik heb Asus TNT2 Ultra deluxe. Bevalt prima.

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-08 13:36
Hmmm,

Heb zeluf de Asus v6600 deluxe. Werkt uitstekend. Samen met zo'n draadloos keyboard&muis van Logitech en zo'n Marmitek ding kun je gewoon in de woonkamer de pc bedienen. Ideaal voor bijv. DVD en surfen via de tv.

• Dr.Doom
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-04 14:41
TwwT: Heb jij ook problemen gehad met de TV out en het niet willen booten van je PC vanwegen het stroomvreten van die kaart? Zo ja, wat heb je er aan gedaan?
Ik heb nog steeds dat f**king probleem.

Grtz.

Verwijderd

Nooit problemen mee gehad.
Eerst op een Abit BH6-plank, maar die heb ik per ongeluk op laten fikken. Nu op een Abit BE6-plank. Loopt als een tiet.

• Dr.Doom
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-04 14:41
TwwT: Dan had jij al een 300W voeding?

Grtz.

Verwijderd

250 Watt.

Verwijderd

ik heb nu een g400MAX, de g400 is de enige die de tvout op 50 Hz kan draaien terwijl de gewone uitgang op 100 of 75 of wat-je-maar-wilt blijft draaien. anders krijg je 50Hz beeld op je monitor, lijkt me niet echt fijn...
moet zeggen: g400MAX is echt cool, maar misschien is het dan wel slim om op een G450 te wachten, die heeft Hardware T (geen L) en EMBM(heeft g400 ook) -das trouwens megamooi-
ik ben er mega happy mee, mooi 2 17" er op nu, helemaal te gek!

: )

Psycho
Pagina: 1