Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke kant en klare 4k videobewerkings pc adviseren jullie?

Pagina: 1
Acties:

• motormuis10000
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-06 12:37
Mijn vraag
...
Aangezien ik zelf geen pc's kan bouwen, wil ik een kant en klare pc kopen om mijn 4k video (sony ax53 en 4k drone beelden (mavic pro) vlot te kunnen bewerken.
Is er een kant en klare pc die jullie kunnen aanraden voor het liefst niet veel meer dan 1000-1200 ?
Via Pb zijn ook aanbiedingen welkom van mensen die er een voor mij zouden willen bouwen.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik adobe premiere elements 15
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Medion??
...

[ Voor 9% gewijzigd door motormuis10000 op 07-08-2017 14:40 ]

• JannyWooWoo
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 19-11 09:36
Misschien een mening die niet door veel gedeeld zal worden. Maar als je echt een kant en klare oplossing wil hebben is misschien een iMac met Final Cut Pro een optie?

Je hebt een goede 2e hands met echte GPU binnen jouw price-range en met Final Cut krijg je er erg veel performance uit voor de prijs. Meer dan je voor hetzelfde budget met Adobe Premiere zou krijgen. Zeker als je 4k wil doen.

Een snellere Adobe Premiere bak is natuurlijk wel te bouwen, maar niet voor 1200e.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Hulp van anderen: https://tweakers.net/aanbod/ ?
BBG-machines: https://tweakers.net/revi...Field=time&orderSort=desc ?
Sticky topics: Desktop Aankoopadvies

Of anders kan je eens de build/systemen van anderen Googlen die ook met Elements 15 werken; mogelijk kom je machines tegen die enigszins betaalbaar eruit ziet en waarvan de onderdelen ook in NL te verkrijgen zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 10:23
Wat ook een optie is, een lijstje van onderdelen samenstellen en het systeem in elkaar laten zetten door een webshop die dat aanbied, bijvoorbeeld Azerty.
Ze rekenen wel daar wel kosten voor.

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
adobe premiere elements 15
Hier van opzoeken wat je nodig hebt tav hardware, dus via google of hier op de website.
Dan een keuze maken hoe ver je komt met je geld.