Clevo en koeling?

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mudita
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-03-2021
Hallo,

Op mijn zoektocht naar een laptop ben ik bij clevo terecht gekomen.
Nou word mijn op mijn topic naar zoektocht maar door 1 iemand gereageerd, dus krijg ik geen antwoord op mijn vraag.

Ik lees bij clevo dat hitte erg hoog word tegen over andere laptops. Ik lees temperaturen van 80 graden, maar dan kun je je vingers toch bijna wel branden? Over de specifieke laptop die ik op het oog heb kan ik niet veel vinden qua hitte en geluid van de fans.

Het betreft de clevo n150rd

Zou dit echt een probleem vormen waardoor ik achteraf toch beter gewoon voor de medion zou gaan die ik op het oog had? (medion akoya p6667, de 1920x1080p resolutie versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dus: Zoekhulp laptop! Het lijkt me niet de bedoeling meerdere topics te starten over eenzelfde produkt; puur en alleen omdat een ander topic niet voldoende wordt beantwoord.

Wat je leest over temperaturen, snap je waarschijnlijk niet of het is verkeerd getypt in de gelezen artikelen.

Het keyboard wordt absoluut geen 80 graden; de CPU-heatsink moet proberen de 80 graden van de cores zo snel mogelijk kwijt te raken. Door de inzet van fans, geleidende materialen etc, zal de onderkant van de laptop hoogstens 45 tot 50 graden aanvoelen. Dit soort temperaturen wil je niet als je de laptop op schoot houdt!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mudita
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08-03-2021
MAX3400 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:50:
Dus: Zoekhulp laptop! Het lijkt me niet de bedoeling meerdere topics te starten over eenzelfde produkt; puur en alleen omdat een ander topic niet voldoende wordt beantwoord.

Wat je leest over temperaturen, snap je waarschijnlijk niet of het is verkeerd getypt in de gelezen artikelen.

Het keyboard wordt absoluut geen 80 graden; de CPU-heatsink moet proberen de 80 graden van de cores zo snel mogelijk kwijt te raken. Door de inzet van fans, geleidende materialen etc, zal de onderkant van de laptop hoogstens 45 tot 50 graden aanvoelen. Dit soort temperaturen wil je niet als je de laptop op schoot houdt!
Aangezien ik de laptop wel op mijn schoot zal gebruiken, zal dit dus geen goeie aankoop voor mij zijn of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Deze vraag kan inderdaad gewoon in je al bestaande topic Zoekhulp laptop!.

Crossposten is niet gewenst, zoals vermeld in zowel het beleid als de policy.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Dit topic is gesloten.