Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-11 14:53
Beste Tweakers. Wie kan me helpen met onderstaand probleem?

Iemand die ik ken is verantwoordelijke van een kleine VZW. Daarvoor heeft hij een smartphone waar een heel pak gsm nummers in staan. Het scherm is echter sinds dit weekend defect. Zou er een manier zijn om de contacten te recuperen? Ze staan allemaal op het intern geheugen van de gsm. Niet slim maar het is nu zo :-)

• Panini
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:39
Wat voor een smartphone is het? (OS)

• MarchelV
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-08 16:30
Wat voor merk telefoon is het? Voor bijna alle merken is wel een (windows) tool waarmee je gegevens vanuit je telefoon naar je pc kunt halen.

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Aan een PC hangen en kijken of deze hem mount... Als het Android is kan je de contacten er zo afhalen. Als het Android is kan het best zelfs zo zijn dat ze gewoon onder het Gmail account te vinden zijn als contacts.

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

FrE911 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:19:
Beste Tweakers. Wie kan me helpen met onderstaand probleem?

Iemand die ik ken is verantwoordelijke van een kleine VZW. Daarvoor heeft hij een smartphone waar een heel pak gsm nummers in staan. Het scherm is echter sinds dit weekend defect. Zou er een manier zijn om de contacten te recuperen? Ze staan allemaal op het intern geheugen van de gsm. Niet slim maar het is nu zo :-)
BeToBe is niet Belgisch, maar staat VZW voor een vereniging zonder winstoogmerk? :$

Het hangt er verder compleet van af. Wat voor telefoon is het en in hoeverre is het scherm stuk? Als alleen het scherm niet meer reageert, maar nog wel dingen laat zien, dan zou je een muis kunnen aansluiten en daarmee een back-up maken van de contacten.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 22:40
Aangezien dit in het android forum staat:
Log eens in op de google account die aan de telefoon gekoppeld zit. En kijk dan onder "contacts".

TheS4ndm4n#1919

• FrE911
Het is een Acer Z520. Android dus. Het scherm is gebarsten en niet meer bruikbaar gezien het volledig zwart is. Probleem is dat de contacten niet in een Google account staan maar op het intern geheugen van het toestel ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

FrE911 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:35:
intern geheugen van het toestel ;)
Weet je dat 100% zeker? Of staan ze op de SIM-kaart?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Ik sla alles op in Google contacten en op sim, kan je in ieder geval alles terug halen als het mis gaat.

• FrE911
100 procent zeker dat ze op het intern geheugen staan. Bij mij staat alles idd op mijn Google account maar daar is die mens niet mee geholpen natuurlijk ;)

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-11 16:39
Check hier eens data/data/com.android.providers.contacts (dus met USB aan PC hangen eerst)

Anders proberen met http://www.fjsoft.at/en/downloads.php#prettyPhoto met de app myphoneexplorer

[ Voor 35% gewijzigd door rikoos op 07-08-2017 13:48 ]

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Is simpelweg het scherm vervangen geen optie?
Pagina: 1