Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag de nieuwste games spelen en 3d-en/renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is 1200 euro maar dat is inclusief beeldscherm en toetsenbord. Muis kan ik meenemen van mijn laptop en windows heb ik al. In elkaar sleutelen doe ik met een vriend die hier veel ervaring mee heeft (en zo leer ik zelf ook het één en ander)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gtx 1060 6gb lijkt mij prima. Verder graag 16gb ram voor het 3d-en.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet per see, de kast staat onder mijn bureau, en ik ben nu een redelijk luide laptop gewend. Dus uiterlijk en herrie (mits niet te overdreven) heb ik niet heel veel moeite mee.
Ga je overklokken?
Was het niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Omdat uiterlijk en hierrie mij niet heel veel uitmaakt wil ik het liefst zo veel mogelijk bang-for-buck. Verder wil ik weten of alles bij elkaar past, en of er ergens aanpassingen gemaakt kunnen worden waardoor ik minder kwijt ben. (minder is beter toch?)
Ik wil graag de nieuwste games spelen en 3d-en/renderen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn max is 1200 euro maar dat is inclusief beeldscherm en toetsenbord. Muis kan ik meenemen van mijn laptop en windows heb ik al. In elkaar sleutelen doe ik met een vriend die hier veel ervaring mee heeft (en zo leer ik zelf ook het één en ander)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een gtx 1060 6gb lijkt mij prima. Verder graag 16gb ram voor het 3d-en.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet per see, de kast staat onder mijn bureau, en ik ben nu een redelijk luide laptop gewend. Dus uiterlijk en herrie (mits niet te overdreven) heb ik niet heel veel moeite mee.
Ga je overklokken?
Was het niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Omdat uiterlijk en hierrie mij niet heel veel uitmaakt wil ik het liefst zo veel mogelijk bang-for-buck. Verder wil ik weten of alles bij elkaar past, en of er ergens aanpassingen gemaakt kunnen worden waardoor ik minder kwijt ben. (minder is beter toch?)
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 207,50 | € 207,50 |
1 | Asus Prime B350-Plus | € 94,50 | € 94,50 |
1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 326,70 | € 326,70 |
1 | Sharkoon S25-W | € 49,99 | € 49,99 |
1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 139,- | € 139,- |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
1 | XFX TS 430W 80+ Bronze | € 49,99 | € 49,99 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 155,- | € 155,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.158,20 |