Geachte Tweakers, ik hoop ten eerste dat dit de juiste plek is om dit te vragen.
Mijn huidige geluid set (Logitech Z-906) is aan het overlijden, geregeld stopt het geluid en komt er een elektrisch achtig knal geluid uit, het is moeilijk te omschrijven hoe het precies klinkt. (YouTube: My Logitech Z906 is dying on me!?
In andere woorden ik zoek naar een vervanging. Nu is het wel zo dat ik vrij tevreden ben over deze set, hij kost vandaag nog steeds rond de 240-280 euro, flinke bak geld.
Mijn huidige geluid set (Logitech Z-906) is aan het overlijden, geregeld stopt het geluid en komt er een elektrisch achtig knal geluid uit, het is moeilijk te omschrijven hoe het precies klinkt. (YouTube: My Logitech Z906 is dying on me!?
In andere woorden ik zoek naar een vervanging. Nu is het wel zo dat ik vrij tevreden ben over deze set, hij kost vandaag nog steeds rond de 240-280 euro, flinke bak geld.
- Ik heb de bas volume op minimaal (5%) ofzo ivm overlast voor de buren.
- Ik heb de volume van de set zelf nooit hoger dan 30-40%
- De rede waarom ik graag een 5.1 set wil is ivm het geweldig geluid bv met Battlefield games, waar het niet alleen een meerwaarde heeft met het horen van waar men is, het is gewoon een extra beleving.
- De rede waarom ik geen headset heb/wil is omdat ik het niet prettig vind, kwa gevoel, warmte en we hebben hier dieren rondlopen en ik niet wil dat ik iets mis omdat ik zo'n ding op heb.
- Het word veelal alleen gebruikt voor pc gaming, af en toe spotify.
- Budget is 300-350 euro.
[ Voor 3% gewijzigd door JinShepard op 08-08-2017 11:10 ]
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G