Toon posts:

Welke dvd speler is het best

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zie topic vraag wil een dvd aanschafen maar ik weet niet welke zit te denken tussen de 16x 48x toshiba en de pioneer 16x 40x.
graag jullie menening alvast bedankt.

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-04 12:16
Hoe bedoel je het beste? In afspelen? DAE?

Waar je ook ff naar moet kijken is of de de drive regiovrij kan maken. Bijvoorbeeld de pioneer kan je RPC-1 (regiovrij) maken.

Ik ben zelf erg tevreden over de drive.

Coïtus ergo sum

Verwijderd

Pioneer
Toshiba
Plextor

Ik zou voor de toshiba gaan....ik heb er zelf 1...en heb er echt GEEN problemen hee....toppie

Verwijderd

Topicstarter
en het geluid van de toshiba is dat wienig heb nog een beetje gezocht op internet ende lite-on heeft de selste acces time maar die maakt herrie en die pioneer ook maar die pakt weer volgens de test wienig cpu uzalation ofzo iets.denk dat ik toch voor de pioneer slot-in ga want die is ook makkelijk regio vrij te krijgen.

Verwijderd

Die Pioneer is prima apparaat, je moet alleen wel de geluidseffecten van opstijgende 747's kunnen verdragen :)
Dat makkelijk regiovrij maken weet ik niet, ik heb m'n AOpen 16x40 ooit eens geflashed met regiovrije Pioneer firmware, maar hij staat mooi gelocked op regio 2 volgens div. proggies.

Verwijderd

Topicstarter
en wat is verschil tussen de 105s en de 106s???

Verwijderd

Moved --> OM

Let op!

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-05 13:53

scorpionv

This space for rent

Pak de Toshiba, die is ook nog eens volledig CloneCD compatible en op de koop toe stil.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Vorig jaar kreeg je bij de pioneer gratis een film (the matrix) een een game (baldur's gate) ! Ik ging voor de pioneer ook omdat ie gemakkelijk regiovrij te maken is!

Verwijderd

Toshiba, is de enige die door clonecd (3.0) word aangeraden voor het inlezen.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Creative Encore!! Met Creative SB Live 5.1!! en Creative DTT 3500!! en 19 inch monitor (flatscreen)!!

Kan niet beter >:)

Twitter | Linkedin

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 12:51

Bergie

Lekker belangrijk...

Op zondag 08 juli 2001 09:59 schreef Chilly_Willy het volgende:
Hoe bedoel je het beste? In afspelen? DAE?

Waar je ook ff naar moet kijken is of de de drive regiovrij kan maken. Bijvoorbeeld de pioneer kan je RPC-1 (regiovrij) maken.

Ik ben zelf erg tevreden over de drive.
Ik heb er ook zo eentje maar hoe maak ik dat ding regiovrij trouwens? Gewoon een kwestie van gehackte firmware flashen ofzo?

Yamaha MT-09

Pagina: 1