De pc zou hoofdzakelijk gebruikt worden voor MOBA's zoals LOL en MMO's zoals Final Fantasy XIV , Wildstar en Star Wars the Old Republic en lichte Photosoeping dus in principe moet dit niet zo overdreven krachtig zijn. Gewoon een stabiel systeem.
Ik ben zelf al eens gaan rondkijken voor dit de verwezelijken maar helaas door alle termen en nummers dat ze naar je oren smijten heb ik zo iets van " laat dit maar aan wat slimmere kerels over dan ik ".
De hardware die ik het liefst zou willen behouden zijn de :
1. P35 Platinum 7345 moederbord
2.Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz
3.Aero Coolpredator 750W
4.1TB WD HDD
De hardware waar ik het liefste rond zou willen werken :
1.Gigabyte GeForce GTX 1050 D5 NVIDIA GeForce GTX 1050 2GB ( tenzij jullie iets beter zeten voor de zelfde prijs )
2.Een 120Gb SSD
3.8Gb Ram
Optioneel maar niet perse nodig :
1.Smallform factor pc case ( niet nodig aangezien ik al een case heb en de small form factor cases die ik gevonden heb zijn nog niet iets te duur naar mijn zin )
2.Een ander moederbord ( zal nodig zijn voor de andere case en mss sowieso omdat het huidig een verouderd model is ? )
Ik hoop dat jullie hier genoeg informatie hebben om me iets voor te stellen want ik ben onderhande mijn weg kwijt geraakt tussen alles.
Hartelijk dank al op voorhand ook voor diegene die hier hun tijd in willen steken.
Ik ben zelf al eens gaan rondkijken voor dit de verwezelijken maar helaas door alle termen en nummers dat ze naar je oren smijten heb ik zo iets van " laat dit maar aan wat slimmere kerels over dan ik ".
De hardware die ik het liefst zou willen behouden zijn de :
1. P35 Platinum 7345 moederbord
2.Intel Core 2 Quad Q6600 2.40Ghz
3.Aero Coolpredator 750W
4.1TB WD HDD
De hardware waar ik het liefste rond zou willen werken :
1.Gigabyte GeForce GTX 1050 D5 NVIDIA GeForce GTX 1050 2GB ( tenzij jullie iets beter zeten voor de zelfde prijs )
2.Een 120Gb SSD
3.8Gb Ram
Optioneel maar niet perse nodig :
1.Smallform factor pc case ( niet nodig aangezien ik al een case heb en de small form factor cases die ik gevonden heb zijn nog niet iets te duur naar mijn zin )
2.Een ander moederbord ( zal nodig zijn voor de andere case en mss sowieso omdat het huidig een verouderd model is ? )
Ik hoop dat jullie hier genoeg informatie hebben om me iets voor te stellen want ik ben onderhande mijn weg kwijt geraakt tussen alles.
Hartelijk dank al op voorhand ook voor diegene die hier hun tijd in willen steken.