Ik heb hier een bridge met allemaal hue lampen. Alles zonder problemen. Ik schakel zowel met de app, maar ook soms door stroom er af en er weer op te zetten. Dat laatste (stroom er af en er op) gaat altijd goed bij mijn GU-10 ambiance spots, maar gaat soms niet goed bij mijn 3 light strips. Als ik die soms uit en aan doe, dan blijven de strips uit. Ik moet dan de app opstarten op mijn telefoon om de light strip aan te krijgen. Als ik dat eenmaal gedaan heb, dan kan ik met de gewone knop door stroom er af en er op te zetten wel weer aan/uit doen. Maar na een paar dagen stroom er op (maar de lamp uit gedaan met de app) en dan even uit en weer aan dan reageert hij soms/vaak niet en moet ik de app weer pakken.
Weet iemand waarom dat zo is? Ik weet dat ik dit kan oplossen met Hue dimmers switches en/of de strip altijd stroom te laten hebben. Ik wil alleen weten of meer mensen hier last van hebben en met name hoe dit kan? Hij zou toch gewoon net zoals al mijn andere Hue lampen altijd aan moeten gaan? Is de lightstrip anders dan de gu-10 en E27 bulbs?
Ergens heb ik gelezen dat de light strip 1 minuut van het stroom af moet. Als je het korter doet, gaat hij niet aan. Zit er een soort transistor in? Is dat waar ik last van heb?
Weet iemand waarom dat zo is? Ik weet dat ik dit kan oplossen met Hue dimmers switches en/of de strip altijd stroom te laten hebben. Ik wil alleen weten of meer mensen hier last van hebben en met name hoe dit kan? Hij zou toch gewoon net zoals al mijn andere Hue lampen altijd aan moeten gaan? Is de lightstrip anders dan de gu-10 en E27 bulbs?
Ergens heb ik gelezen dat de light strip 1 minuut van het stroom af moet. Als je het korter doet, gaat hij niet aan. Zit er een soort transistor in? Is dat waar ik last van heb?
[ Voor 11% gewijzigd door Sneak[3G] op 06-08-2017 21:33 ]
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM