Graag zou ik jullie hulp willen met mijn nieuwe systeem
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk voor gamen gebruikt worden. Voornamelijk speel ik Battlefield 1. Daarnaast wil de pc gebruiken voor Photoshop en Adobe Première.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal €1100 uitgeven voor het systeem inclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn videokaart:
MSI Radeon RX 480 Gaming X 8gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?Zie mijn lijst. Ik zal het systeem zelf in ellaar zetten. Ik heb absoluut geen idee welke monitor ik moet kiezen gezien het feit dat er sinds 9 jaar zo veel veranderd is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik Intel maar lees veel positieve reacties over de Ryzen 1600. Vandaar dat ik de overstap naar AMD wil. Raden jullie de Gigabyte mobo aan of niet? Dit omdat ik zie dat er veel voor de Asus Prime wordt gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet bepaald.
Ga je overklokken?
Niet de planning maar alser eenvoudig winst uit de processor te halen is dan wel. Raden jullie over het algemeen de 1600 of 1600x aan (zonder overclocken in gedachten)?
Wat verwacht je van ons?
Feedback over mijn samengestelde lijst. Wil graag een pc die voor 75% voor gamen wordt gebruikt en 25% voor video/fotobewerking en Office.
Mijn lijst zoals ik in gedachten heb:
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zal voornamelijk voor gamen gebruikt worden. Voornamelijk speel ik Battlefield 1. Daarnaast wil de pc gebruiken voor Photoshop en Adobe Première.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil maximaal €1100 uitgeven voor het systeem inclusief monitor
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja mijn videokaart:
MSI Radeon RX 480 Gaming X 8gb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?Zie mijn lijst. Ik zal het systeem zelf in ellaar zetten. Ik heb absoluut geen idee welke monitor ik moet kiezen gezien het feit dat er sinds 9 jaar zo veel veranderd is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Momenteel heb ik Intel maar lees veel positieve reacties over de Ryzen 1600. Vandaar dat ik de overstap naar AMD wil. Raden jullie de Gigabyte mobo aan of niet? Dit omdat ik zie dat er veel voor de Asus Prime wordt gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee niet bepaald.
Ga je overklokken?
Niet de planning maar alser eenvoudig winst uit de processor te halen is dan wel. Raden jullie over het algemeen de 1600 of 1600x aan (zonder overclocken in gedachten)?
Wat verwacht je van ons?
Feedback over mijn samengestelde lijst. Wil graag een pc die voor 75% voor gamen wordt gebruikt en 25% voor video/fotobewerking en Office.
Mijn lijst zoals ik in gedachten heb:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 207,50 | € 207,50 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 112,50 | € 112,50 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 47,25 | € 47,25 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 135,52 | € 135,52 |
| 1 | Corsair RM550x Zwart | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 747,72 | |
Alvast bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door Bakel op 06-08-2017 17:07 ]