Hallo,
Weer ff een vraagje van mij: Ik heb allemaal nieuw spul in mn compjoeter gezet, ABIT-KT7A, Duron750mhz, Geforce2MX. Maar als ik nu wil opstarten doet hij het de eerste x maar als e dat ding dan uitzet dan moet je tijden prutsen om dat beeldscherm weer aan te krijgen !! Ik durf hem niet eens meer uit te drukken
Het beeldscherm gaat dan gewoon helemaal niet aan en dan pruts ik wat in de kast en dan doet ie het. Het ligt niet aan de videokaart want ik heb ook al met een andere geprobeerd. Heb alles eruit gehaald voor zover mogelijk en toen alleen videokaart erin, geen effect. Het is al een redelijk oude monitor, er staat "Tatung Intelliscan modelnr TM6513" op en het is een 15inch. De kat is voor de rest helemaal goed gecoolt. Het draait trouwens wel als een gek zo snel dit (als hij opgestart is met monitor
Ben van een amd k6-2@420mhz met voodoo II gegaan en ik moet zeggen dat dat nogal wat scheelt
Weer ff een vraagje van mij: Ik heb allemaal nieuw spul in mn compjoeter gezet, ABIT-KT7A, Duron750mhz, Geforce2MX. Maar als ik nu wil opstarten doet hij het de eerste x maar als e dat ding dan uitzet dan moet je tijden prutsen om dat beeldscherm weer aan te krijgen !! Ik durf hem niet eens meer uit te drukken