Heeft iemand Danalock v3 werkend met HomeKit

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghvankooten
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-05 16:37
Mijn vraag
Heeft iemand een Danalock V3 in gebruik? Ik ben benieuwd naar werking met HomeKit (bijvoorbeeld geofencing).

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:13

HeroS

SmartHome Nerd

Denk niet dat veel mensen hem al hebben. Hij is pas leverbaar eind dit jaar.

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:29
Ik zit ook met smart te wachten op de homekit versie. Ik hoop wel dat uiteindelijk komt. Ik begreep dat het al 2x is uitgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mati1983
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-05 16:09
Klopt. Heb hier de bluetooth versie al een tijd liggen om mee te spelen.
Echt een serieuze verbetering tov de v2.

Zwave en Zigbee versies komen in september, homekit versie in oktober, zo vertelde de importeur mij..

Ik heb de zwave versie reeds op preorder staan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kameleman
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 08:31
Als ik het goed begrijp heb je dan ook een andere sleutel, aangezien je de cilinder vervangt. Klopt dit? Hoe veilig is deze cilinder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:32

paQ

mati1983 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 11:33:

Zwave en Zigbee versies komen in september, homekit versie in oktober, zo vertelde de importeur mij..

Ik heb de zwave versie reeds op preorder staan :-)
Dana lock zegt. "Around september".

Ben wel erg benieuwd ook. Zit er al 8 maanden op te wachten :+

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mati1983
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-05 16:09
Kameleman schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 20:33:
Als ik het goed begrijp heb je dan ook een andere sleutel, aangezien je de cilinder vervangt. Klopt dit? Hoe veilig is deze cilinder?
Er zal, net zoals bij de v2, keuze zijn tussen drie smaken:

- Zonder cilinder. (die je wel nodig gaat hebben)
- De standaard 'adjustable' cilinder (hiephiephoera kwaliteit)
- Keso veiligheidcilinders

Die keso zijn meer dan prima, maar het prijskaartje is er dan ook wel naar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

nu is het weer okt/nov -O-

Zal me benieuwen of we 1e helft komend jaar nog wel halen.
Het is nu al zó vaak uitgesteld. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Laatste datum volgens de Duitse distri: "Dezember"
-O-

Ze zijn hardwaretechnisch gelijk aan de V3, maar hebben andere firmware. Volgens hen is de huidige V3 niet softwaretechnisch te updaten naar homekit. (ws vanwege de Apple chip)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ANNOUNCEMENT: HOMEKIT LAUNCH POSTPONED
We have unfortunately postponed Danalock V3 Homekit launch due to Apple Homekit certification and test processes.
We want it just as bad as you do, and we are doing absolutely everything we can. But when it comes to home security there is no short cuts – we must do it right the first time. Therefore, we have decided to postpone the release of Danalock V3 Homekit version. To give you a hint of time perspective, best case scenario is end of December and worst-case scenario is end of January. Keep a good eye on our Facebook and Twitter account, or follow us on Linked-In. We will announce the launch as soon as we have a date. We sincerely apologize for the inconvenience, but we are determined to make the best and most secure product, even if it will cost us some delay.
joh... wat een verrassing.... :O

We zijn 12 maanden verder en nog niks.
Ik zie dit (helaas) bij zoveel leveranciers die wel even denken alles compatible en ontwikkeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigg Balls
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:22

Bigg Balls

Screw you guys, I'm going

jammer, heb nu gewone sloten in mijn nieuwbouwwoning laten plaatsen maar zoiets als dit overweeg ik zeker.

Wat zijn nog eventueel goede alternatieven voor NL met homekit ondersteuning?

[ Voor 7% gewijzigd door Bigg Balls op 17-11-2017 12:52 . Reden: Toevoeging van homekit opmerking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Danalock maakte eind vorig jaar nog bekend dat "best case eind december, worst case eind januari".
Nah... daar is al weer een maandje bijgekomen ondertussen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ennnnnn maart/april
Bigg Balls schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 12:52:
jammer, heb nu gewone sloten in mijn nieuwbouwwoning laten plaatsen maar zoiets als dit overweeg ik zeker.

Wat zijn nog eventueel goede alternatieven voor NL met homekit ondersteuning?
Er is sinds een week een homebridge plugin voor nuki.
die loopt via de api van de nuki bridge, die je dus ook moet hebben...

[ Voor 92% gewijzigd door paQ op 30-01-2018 13:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ

paQ

paQ in "Apple HomeKit"

Ben niet erg kapot van die Danalock App. De app navigeert onhandig, is onduidelijk en nieteens geoptimaliseerd voor een scherm van een iPhone 7 :?
Bovendien scoort Auto-unlock vooralsnog <50% :(
Firmwareversie 0.80

Wat verder op onderzoek gaand las ik ergens op een Duits forum dat de Duitse app sowieso beter zou zijn.
Wut? Duitse app? verhip :D een Duitse Danalock app in de store. Uitgelogd uit de Danalock app en in de Duitse app gedoken.
Veel eenvoudiger, logischer vooral, debugging mode EN settings voor... jawel... de auto-unlock functie *O* inclusief mogelijkheid hem aan een externe BT beacon te koppelen. (mocht je bereik echt uien zijn) De beacon kan wel weer tot gevolg hebben dat de deur ' te vroeg' open gaat; ik moet nog rekening houden met de binnenloopvertraging van het alarm.
Ik zal het met de huidige settings eens een dag of wat aankijken, en hopelijk scoren we daar beter mee.

Vreemd genoeg kan ik volgens deze app 'updaten' naar FW 0.79.
uh.... :? Kan overigens nergens een changelog vinden, ook in de manuele download van de firmware zit geen readme oid...

[ Voor 13% gewijzigd door paQ op 02-02-2018 20:42 ]

• steff2
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-08-2023
Heb net een danalock BT/Zwave geinstaleerd.
Alles ging volt, alleen de calibratie krijg ik niet optimaal, zonder buiten deurklink open danalock het slot en simuleert de klink, alles gaat prima open maar het relased niet ver genoeg waardoor de deur niet in slot valt.
Hierbij dien ik de danalock knop even naar rechts te draaien vooral eerde deur terug sluit.

Met de Custom Calibratie krijg ik het niet juist.

iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghvankooten
http://shop.danalock.com/...mekit--cylinder-preorder/. De Homekit versie is beschikbaar in de pre-order (370 euro's met cilinder en incl BTW).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

steff2 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:43:
Alles ging volt, alleen de calibratie krijg ik niet optimaal, zonder buiten deurklink open danalock het slot en simuleert de klink, alles gaat prima open maar het relased niet ver genoeg waardoor de deur niet in slot valt.
Hierbij dien ik de danalock knop even naar rechts te draaien vooral eerde deur terug sluit.

Klinkt bekend idd. Ik lees er meer over op het Inet.
Het ding is dat de veer van het slot niet sterk genoeg is de danalock terug te duwen.
De oplossing zou zijn dat het slot het releasen ook deels motoriseert, ipv alleen te ontspannen.

Ik heb hier het hele slotmechanisme nog eens goed voorzien van WD40 en sindsdien heb ik er amper last van, maar wel heel soms nog.

Als je trouwens door het handmatig fractioneel terugdraaien van het slot een "op slot" melding krijgt, dan moet je even handmatig de open positie calibreren in de app, dan is ook dat meteen opgelost :)
ghvankooten schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:32:
http://shop.danalock.com/...mekit--cylinder-preorder/. De Homekit versie is beschikbaar in de pre-order (370 euro's met cilinder en incl BTW).
Dat kan al een hele poos, en is een volstrekt achterlijk bedrag. (400,75 met verstelbare cilinder)
NL en Duitse dealers houden vol dat hij voor veel minder bij hen ge-pre-ordered kan worden.

[ Voor 27% gewijzigd door paQ op 21-02-2018 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Het zit er nu dan eindelijk echt aan te komen. Ik zag dit bericht gister van Danalock:

For those of you wanting to know when the Danalock Apple-certified HomeKit will be available; it's scheduled to arrive at the end of this month! Preorder yours today

Zijn er nog meer die hier al een tijdje op zitten te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

thomastvd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:03:
Het zit er nu dan eindelijk echt aan te komen. Ik zag dit bericht gister van Danalock:
Eerst zien dan geloven ;)

"Scheduled"

De HK versie was natuurlijk al "scheduled" voor december 2016.

Maar ik ben dik tevreden via Z-wave > Domoticz > Homekit
Alles werkt zoals ik het wil hebben, en zo ingeregeld dat ik niet per ongeluk een slot kan openen via een tegeltje in homekit of een widget tegel van Home smart.

[ Voor 8% gewijzigd door paQ op 13-03-2018 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
paQ schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:25:
[...]

Eerst zien dan geloven ;)

"Scheduled"

De HK versie was natuurlijk al "scheduled" voor december 2016.

Maar ik ben dik tevreden via Z-wave > Domoticz > Homekit
Alles werkt zoals ik het wil hebben, en zo ingeregeld dat ik niet per ongeluk een slot kan openen via een tegeltje in homekit of een widget tegel van Home smart.
Haha ja zeker waar. is al een tijdje onderweg. Welke zwave controller gebruik jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

thomastvd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:30:
[...]

Haha ja zeker waar. is al een tijdje onderweg. Welke zwave controller gebruik jij?
ZMEEUSB1

30 - 35 euro oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
paQ schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:31:
[...]

ZMEEUSB1

30 - 35 euro oid?
Die heb je dan in een pi zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

thomastvd schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:33:
[...]

Die heb je dan in een pi zitten?
yep :)

En dan kun je hem zo toevoegen aan domoticz.
Domoticz plugin voor homebridge en klaar :)

In homekit heb ik er een fake alarmsysteem aan gekoppeld. Die heeft namelijk een tegel die enkel de status weergeeft van het systeem (armed home/away, OFF enz) zonder dat de tegel zelf een actie uitvoert.
Wel zo veilig.
Als ik het slot handmatig bedien werkt de status in homekit ook automatisch bij.

Ik vraag me trouwens echt af hoe Danalock dat gaat fixen in homekit. Ik heb toch regelmatig dat ik per ongeluk op een tegel klik namelijk. Niet zo erg bij een lamp ofzo, bij een slot not so much :X

Uiteraard kan ik wel gewoon tegen siri lullen dat ie de deur moet open doen, en als ik aan kom lopen gaat ie vanzelf open. (Werkt trouwens beter met een ibeacon erbij)

[ Voor 4% gewijzigd door paQ op 13-03-2018 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
paQ schreef op dinsdag 13 maart 2018 @ 11:50:
[...]

yep :)

En dan kun je hem zo toevoegen aan domoticz.
Domoticz plugin voor homebridge en klaar :)

In homekit heb ik er een fake alarmsysteem aan gekoppeld. Die heeft namelijk een tegel die enkel de status weergeeft van het systeem (armed home/away, OFF enz) zonder dat de tegel zelf een actie uitvoert.
Wel zo veilig.
Als ik het slot handmatig bedien werkt de status in homekit ook automatisch bij.

Ik vraag me trouwens echt af hoe Danalock dat gaat fixen in homekit. Ik heb toch regelmatig dat ik per ongeluk op een tegel klik namelijk. Niet zo erg bij een lamp ofzo, bij een slot not so much :X

Uiteraard kan ik wel gewoon tegen siri lullen dat ie de deur moet open doen, en als ik aan kom lopen gaat ie vanzelf open. (Werkt trouwens beter met een ibeacon erbij)
Ben ook benieuwd naar de prijs. Anders is de oplossing die jij hebt ook prima. Mits het stabiel is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

thomastvd schreef op woensdag 14 maart 2018 @ 20:18:
[...]

Ben ook benieuwd naar de prijs. Anders is de oplossing die jij hebt ook prima. Mits het stabiel is natuurlijk.
Het werkt hier stabiel voor enkele weken nu reeds.

Overigens is de koppeling middels Zwave naar Domoticz alleen bedoelt voor mijn automatiseringen in homekit. Het doet verder niets af aan de werking van het slot oid.

Zodra ik hier het licht uit doe, EN de deursensor maakt contact (ALS licht UIT dus), dan draait ie na 0,5 sec in het nachtslot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-02 15:29
steff2 schreef op donderdag 15 februari 2018 @ 13:43:

Bij mij bleef de dagschoot ook steeds zitten. Was in de veronderstelling dat het puur aan de veer in mijn driepuntssluiting lag maar, zoals paQ al zei, komt het vaker voor.

Ik heb niet alleen de cilinder eruit gehaald en gemeerd met WD-40, maar ook het complete slot (de cassette). Het resultaat: iets verbeterd maar nog altijd kwam 1 op de 4 keer de dagschoot niet naar buiten. Wat bij mij uiteindelijk de oplossing was, ik heb de bevestigingsplaat iets minder strak vastgedraaid op de cilinder en de "sleutel" verder ingekort (van 3 naar 1 centimeter), ik heb zo'n vermoeden dat wanneer hij te strak is aangedraaid, de Danalock of je cilinder iets scheef trekt en dan gaat de boel nog zwaarder en de sleutel heb ik wat verder ingekort omdat hij iets krom leek te zijn, waarschijnlijk gebeurd toen ik hem voor het eerst iets heb ingekort.

Mijn Danalock werkt al een maand probleemloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ

paQ

Dat ga ik ook even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghvankooten
En iemand al de HomeKit versie in huis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paQ

paQ

ghvankooten schreef op zondag 15 april 2018 @ 23:21:
En iemand al de HomeKit versie in huis?
er is/was een tweaker in het homebridge topic die had hem, en volgens mij de volgende dag geretourneerd :+
(en ingeruild voor een zwave versie in homebridge ;) )

De homekit Danalock is naar mijn mening werkelijk het domste smartlock wat je volgens mij kunt vinden.
Afbeeldingslocatie: https://smartapfel.de/wp-content/uploads/2018/04/danalock-vergleich.jpg
Het werkt ALLEEN maar in homekit bijvoorbeeld. De auto-unlock van Danalock werkt niet, en je kunt ook geen gasten uitnodigen met een sleutel. :N

[ Voor 35% gewijzigd door paQ op 16-04-2018 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghvankooten
Dank voor de vergelijking. Ik snap nu eigenlijk niet waarom ik op de Homekit versie heb gewacht. Ik ga er vanuit dat je de zigbee variant met Philips Hue bridge kan koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ghvankooten schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:02:
Dank voor de vergelijking. Ik snap nu eigenlijk niet waarom ik op de Homekit versie heb gewacht.
Nou, exact dat dus!
Begrijp er ook niks van dat ze 14 maanden lang tam tam maken over een homekit versie, en dat dít het dan uiteindelijk is! :?
Ik ga er vanuit dat je de zigbee variant met Philips Hue bridge kan koppelen?
uh.... nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:13

HeroS

SmartHome Nerd

ghvankooten schreef op maandag 16 april 2018 @ 10:02:
Dank voor de vergelijking. Ik snap nu eigenlijk niet waarom ik op de Homekit versie heb gewacht. Ik ga er vanuit dat je de zigbee variant met Philips Hue bridge kan koppelen?
Snap ook niks van die Homekit versie. Maar dit zal ongetwijfeld te maken hebben met de strenge eisen/architectuur van Homekit.

Dat de Zigbee versie gaat werken met Philips zou kunnen maar het toevoegen van andere apparaten dan die van hun zelf gaat zeer traag.

Blog over Smart Homes: https://www.hellosmarthome.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oli87
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-06 21:18
Kreeg de Danalock vorige week binnen, morgen gaat hij retour.
Wellicht zal een van jullie opmerken dat mijn kennis van homekit niet voldoende was, maar overall is de Danalock V3 Homekit dus niks meer dan een deuropener van €250,- (die ook bij 50% van de gevallen niet reageert/functioneerd).

Onderstaand mijn email aan Danalock.

i have got a Danalock V3 with Homekit since one week. I was looking forward getting it, because all of the amazing features that are listed on the website of danalock.
Until i got it.
Installation was very easy.
Setting up also, although i missed everything from page #14 from your site:
https://danalock.com/danalock-app-guide.html
Also on the website you notice that the danalock has the following features (danalock.com):
1. Hands full - let auto unlock sense your presence
this does not work because you still need to get your phone out of your pocket to accept to open the door
2. get notified
doesn't work most of the times
3. You are the sole owner of your Danalock. If you want others to have access to your home, you just create and send permanent, recurrent, or temporary access-keys via SMS or email.
this does not work in homekit, all you can do is give a code from your homekit and that means that the person you give it to can control everything at my home!
4. Lock status
doesn't update on phone, so not sure if i press the button if it opens or closes my door
5. The V3 is by far the most versatile and flexible platform available, and is setting new standards in cross platform interoperability.
this is not with homekit
6. Turn the handle slightly and the door locks or unlocks.You can twist assist again 5 seconds after the Danalock has finished turning.
This feature is just gone / not in it.
7. time setting in auto lock
Function is not there
8. You can only lock or open the door, you cannot just unlock and leave the door open.
9. when the door is opened, the triangle shaped piece that keeps the door close stays hanging. The danalock just relaxes in stead of going a little bit back so the lock can go to its closing (normal) position.

Overall, I'm really disappointed with the product and i have the idea the product is not tested at all by you guys. I understand that as early adopter there can be some minor issues, but missing all these features and all these big issues together is just too much.
Your website is misleading, because there is no clear statement that the Homekit version is nothing else than a door opener, without any other features you do list on the website.

I will return my Danalock to the reseller and will ask for a full refund, so i hope you will do something with the info above...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Inderdaad (erg) vreemd dat het nergens op de website is terug te vinden.
Ik las het in een aankondiging dat van de Duitse distri loskwam een poos geleden dat er ws. (?) niet alle functionaliteiten in de homekit versie zouden zitten. Maar dit is idd uitsluitend openen of sluiten, welke je ofwel handmatig moet uitvoeren of moet bevestigen dat je het echt wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rules
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 05-03 20:31
Ik kreeg de Homekit versie gisteren ook binnen. Een paar uur lopen klooien met apps en settings, totdat ik dit forum las. Auto-unlock en gebruikers maken is wel een must. Helaas gaat deze ook terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
Oli87 schreef op maandag 16 april 2018 @ 20:40:
Kreeg de Danalock vorige week binnen, morgen gaat hij retour.
Wellicht zal een van jullie opmerken dat mijn kennis van homekit niet voldoende was, maar overall is de Danalock V3 Homekit dus niks meer dan een deuropener van €250,- (die ook bij 50% van de gevallen niet reageert/functioneerd).

Onderstaand mijn email aan Danalock.

i have got a Danalock V3 with Homekit since one week. I was looking forward getting it, because all of the amazing features that are listed on the website of danalock.
Until i got it.
Installation was very easy.
Setting up also, although i missed everything from page #14 from your site:
https://danalock.com/danalock-app-guide.html
Also on the website you notice that the danalock has the following features (danalock.com):
1. Hands full - let auto unlock sense your presence
this does not work because you still need to get your phone out of your pocket to accept to open the door
2. get notified
doesn't work most of the times
3. You are the sole owner of your Danalock. If you want others to have access to your home, you just create and send permanent, recurrent, or temporary access-keys via SMS or email.
this does not work in homekit, all you can do is give a code from your homekit and that means that the person you give it to can control everything at my home!
4. Lock status
doesn't update on phone, so not sure if i press the button if it opens or closes my door
5. The V3 is by far the most versatile and flexible platform available, and is setting new standards in cross platform interoperability.
this is not with homekit
6. Turn the handle slightly and the door locks or unlocks.You can twist assist again 5 seconds after the Danalock has finished turning.
This feature is just gone / not in it.
7. time setting in auto lock
Function is not there
8. You can only lock or open the door, you cannot just unlock and leave the door open.
9. when the door is opened, the triangle shaped piece that keeps the door close stays hanging. The danalock just relaxes in stead of going a little bit back so the lock can go to its closing (normal) position.

Overall, I'm really disappointed with the product and i have the idea the product is not tested at all by you guys. I understand that as early adopter there can be some minor issues, but missing all these features and all these big issues together is just too much.
Your website is misleading, because there is no clear statement that the Homekit version is nothing else than a door opener, without any other features you do list on the website.

I will return my Danalock to the reseller and will ask for a full refund, so i hope you will do something with the info above...
Heb jij reactie gehad? Nieuwsgierig wat ze er zelf van vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nindustries
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-05 15:31
Iemand met de Zigbee versie bezig geweest, bv. via Hue?

~ beware of misinformation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-05 14:52
Heb wel interesse in een Danalock voor mijn voordeur, echter ben ik bang dat ie niet gaat werken. Heb een nieuwbouw woning uit 2016, en bij mijn voordeur moet ik bijvoorbeeld de klink naar boven drukken om de deur op slot te kunnen draaien, om te openen eerst de sleutel omdraaien en dan de klink naar beneden drukken.

Kan Danalock daar mee omgaan? En welke versie is dan het verstandigst, alleen bluetooth of bluetooth + z-wave?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Nee dat gaat niet werken. Ik heb zo’n achterdeur. Dan Zul je dat beslag moeten wijizgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
paQ schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:13:
Nee dat gaat niet werken. Ik heb zo’n achterdeur. Dan Zul je dat beslag moeten wijizgen.
Jammer, wil het beslag niet wijzigen. Zou inhouden dat ik de driepunts-sluiting ook moet uitsluiten, dat wil ik niet. De technologische ontwikkeling maar in de gaten houden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 22:00
Hoef niet persé, je hebt krukbediende of cilinderbediende meerpuntsluitingen. Maar ja of het dan wel werkt?

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
Die van mij is dus krukbediend. Wat wel zou kunnen, lijkt mij, dat ik alleen de deurklink naar beneden moet drukken om binnen te komen, als ik gebruik maar van een ibeacon. Ik neem aan dat de Danalock een 'normaal' slot helemaal opent, dat de deur bij wijze van spreken open kan vallen wanneer unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

Puch-Maxi schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 15:34:
Hoef niet persé, je hebt krukbediende of cilinderbediende meerpuntsluitingen. Maar ja of het dan wel werkt?
ja hoor :)

als je het van de kruk afhaalt dan werkt het gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rgerr
paQ schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:10:
[...]

ja hoor :)

als je het van de kruk afhaalt dan werkt het gewoon
Dat is nog eens het overwegen waard, ga de driepuntssluiting er niet af halen. Maar eens naar kijken, met de handen vol boodschappen is het wel weer erg handig dat je alleen de kruk omlaag hoeft te drukken en naar binnen kunt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oli87
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-06 21:18
thomastvd schreef op zaterdag 19 mei 2018 @ 20:39:
[...]

Heb jij reactie gehad? Nieuwsgierig wat ze er zelf van vinden...
Beetje late reactie, maar zoals verwacht niets meer van ze gehoord.
Pagina: 1