• Halfdan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 04-10 17:01
Ik zoek een?
Op dit moment heb ik een Moto G 8 GB (2013). met Android 5.1. Ik zoek een goede allround telefoon die meeste moderne features heeft en waar ik een tijdje mee vooruit kan. Een van de belangrijkste dingen is dat de fabrikant wel goede update policy heeft qua Android, zodat de telefoon meest recente security updates krijgt.

Wat is je budget?
Maximaal 300 euro, liefst nog minder als het kan.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk een goede all round gebruikservaring voor 2017. Denk hierbij aan:
- Goede internet ervaring (geen lag)
- Media consumptie (muziek en video)

Speel verder niet echt games op telefoon, maar verwacht wel dat een telefoon in deze price range wel wat kan.

Wat heb je zelf al gevonden?
Onderstaande telefoons ben ik tegengekomen:
LG G6
https://www.eglobalcentra...0uQCSEAQYAiABEgJOV_D_BwE#

LG V20
https://www.eglobalcentra...0uQCSEAQYAiABEgJOV_D_BwE#

Lenovo P2
pricewatch: Lenovo P2 Grijs

Nexux 5X
pricewatch: LG Nexus 5X 32GB Zwart

Ik neig nu het meeste naar de LG V20. Dit lijkt me het beste deal voor zover ik kan zien. Enige nadeel is dat het grijze import is, dus garantieafhandeling kan wat langer duren. Verder lijkt me dat deze telefoon meeste moderne features heeft en aan al mijn eisen voldoet. LG6 is een populairder model, maar is wel buiten mijn budget. Mocht deze telefoon het extra geld wel waard zijn, ben ik wel bereid tijdje te wachten totdat deze dichterbij mijn max budget is.
Alternatieven die in NL voor mijn prijs beschikbaar zijn, zijn de P2 en 5X. De P2 lijkt de beste bang for buck te zijn, terwijl de 5X toch wordt uitgefaseerd en wss niet de beste optie meer is op dit moment.

Welke vragen heb je hier nog over?
- Zijn er andere modellen die ik zou moeten overwegen?
- Ondersteunen LG6 en LG V20 van eglobal alle frequenties voor NL?
(voor zover ik kan zien wel, maar heb verder geen ervaring hiermee).

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Wileyfox is een leuk merk met een redelijk goed bang-for-buck gehalte...Ik vind de Moto G5 / G5 Plus of de nieuwere G5s en G5s Plus zeer interessante toestellen. Nokia 6 is een zeer interessant toestel imo en prima geprijsd (wel de dual-sim variant dan, singlesim is er nog niet). Dan heb je nog Huawei met zijn P8 / P9 Lite 2017 of Honor. Maar heb je merkenvoorkeur, wat wil je voor grootte van het scherm, geef je om intern geheugen of processorkracht, het type scherm, aansluitingen, resolutie enzovoort? Dat mis ik eigenlijk wel :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Ik zou je wensen in de pricewatch invoeren, en dan krijg je zoiets.
categorie: Smartphones

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Dat budgettoestel van Huawei dat pas op de frontpage stond lijkt me ook wel interessant (200 euro). Het zijn een beetje de specs die mijn Xiaomi ook heeft (maar dan met EU garantie en geen kans op extra kosten en dat is ook wat waard)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Halfdan
CLB schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:00:
Wileyfox is een leuk merk met een redelijk goed bang-for-buck gehalte...Ik vind de Moto G5 / G5 Plus of de nieuwere G5s en G5s Plus zeer interessante toestellen. Nokia 6 is een zeer interessant toestel imo en prima geprijsd (wel de dual-sim variant dan, singlesim is er nog niet). Dan heb je nog Huawei met zijn P8 / P9 Lite 2017 of Honor. Maar heb je merkenvoorkeur, wat wil je voor grootte van het scherm, geef je om intern geheugen of processorkracht, het type scherm, aansluitingen, resolutie enzovoort? Dat mis ik eigenlijk wel :)
Bedankt voor je snelle reactie. Wileyfox is idd interessante budget optie, maar aangezien mijn vorige telefoon een budget optie was, wil ik nu minimaal mindrange toestel, dat wil zeggen zo goed mogelijke specs voor mijn gestelde budget (dus minimaal Snapdragon 625, 1080p resolutie, quck charge, etc). Verder zou ik het fijn vinden als er een goede camera had. Ik heb verder geen echte merk voorkeur zolang het betrouwbaar is qua updates leveren en een (bijna) stock Android is wel een plus, maar geen vereiste.
swhnld schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:24:
Ik zou je wensen in de pricewatch invoeren, en dan krijg je zoiets.
categorie: Smartphones
Heb natuurlijk zelf ook ff in de pricewatch gekeken, en dan lijkt me P2 de populairste optie. Grootste nadeel van de P2 lijkt de camera. Een goede camera is voor mij geen harde eis, maar zou wel mooi zijn als het er was.
Marzman schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 14:33:
Dat budgettoestel van Huawei dat pas op de frontpage stond lijkt me ook wel interessant (200 euro). Het zijn een beetje de specs die mijn Xiaomi ook heeft (maar dan met EU garantie en geen kans op extra kosten en dat is ook wat waard)
Bedankt voor je reactie. Xiamoi lijkt me vooral interessant onder de 200eu, de specs lijken iig wel goed voor die prijs, maar aangezien mijn budget wat hoger probeer ik zoveel mogelijk eruit te halen wat betreft mogelijke features. En zoals je zelf zegt heb ik niet echt zin in import waar ik mogelijke import heffing nog bij moet betalen. Van Huawei zie ik verder geen beter optie in de pricewatch dan de P2 of zelfs de Nexus 5X.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:47
Ikzelf kom op de G5S Plus uit als ik je specs invoer als de beste optie, als de camera meeweegt. Anders is de P2 de beste vanwege de grote accu.

• Halfdan
Inderdaad. Echter de G5S is op dit moment slecht leverbaar. Ik zit nog steeds te twijfelen over de LG V20, voor de huidige prijs zijn de specs heel erg goed, iig beter dan de G5S.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Halfdan schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 15:00:
[...]
Bedankt voor je reactie. Xiamoi lijkt me vooral interessant onder de 200eu, de specs lijken iig wel goed voor die prijs, maar aangezien mijn budget wat hoger probeer ik zoveel mogelijk eruit te halen wat betreft mogelijke features. En zoals je zelf zegt heb ik niet echt zin in import waar ik mogelijke import heffing nog bij moet betalen. Van Huawei zie ik verder geen beter optie in de pricewatch dan de P2 of zelfs de Nexus 5X.
Ik bedoelde deze Huawei (Y7), maar die zal nog niet in de pricewatch staan.

nieuws: Huawei brengt metalen budgetsmartphone met vingerafdrukscanner uit in...

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Crack_david
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-11 20:29
De Nokia 6 een idee? Is vanaf 14 augustus verkrijgbaar, ziet er prachtig uit en voldoet aan je voorwaarden voor zover ik het kan zien

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Crack_david schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 15:23:
De Nokia 6 een idee? Is vanaf 14 augustus verkrijgbaar...
Is die nu al: [Nokia 6] Levertijd & Prijzen

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hoe zit het met de snapdragon 430? Presteert die voldoende en hoe zit het qua zuinigheid? Ik zoek een toestel voor mijn vriendin (heb zelf de lenovo p2). De lenovo heeft een snapdragon 625, waar alles prima op draait en ik hoorde dat de 430 minder snel en minder zuinig is? Voor de rest ziet de Nokia er inderdaad erg mooi uit ook!

Overigens om de TS te helpen, ik zou zeer zeker de lenovo p2 aanraden. Alleen sinds de update naar android 7 is de telefoon wel iets minder zuinig (maar nog steeds erg goed).

[ Voor 29% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 06-08-2017 23:36 ]

Ps4/switch gamer

Pagina: 1