mp3tjes downloaden waar auteursrechten op rusten is volgens mij nog altijd illegaal.
Volgens mij is dit ook spam, en als het zou mogen zou het in NSTM moeten
Volgens mij is dit ook spam, en als het zou mogen zou het in NSTM moeten
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Nee, hoor, downloaden is niet illegaal, maar het aanbieden voor downloaden wel.Op zondag 08 juli 2001 05:04 schreef Famoso het volgende:
mp3tjes downloaden waar auteursrechten op rusten is volgens mij nog altijd illegaal.
Volgens mij is het alletwee illegaal.Op zondag 08 juli 2001 05:09 schreef Tweaker het volgende:
[..]
Nee, hoor, downloaden is niet illegaal, maar het aanbieden voor downloaden wel.
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
ALs je iets download waar auteursrechten op rusten krijg je die files in je bezit, dus dat is illigaal, hoe kom jij erbij dat het legaal isOp zondag 08 juli 2001 05:09 schreef Tweaker het volgende:
Nee hoor, downloaden is niet illegaal, maar het aanbieden voor downloaden wel.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ik had een beetje te veel op toen ik dit poste.
Ik had verwacht dat er al een slotje op zou zitten.
En volgens mij is het aanbieden van mp3's die beschermd zijn met auteursrechten alleen illegaal.
Ik had verwacht dat er al een slotje op zou zitten.
En volgens mij is het aanbieden van mp3's die beschermd zijn met auteursrechten alleen illegaal.
Pagina: 1