© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Zo ongeveer wel dacht ik.
2. wat zijn de voor en nadelen van de verschillende sets? (in vergelijking met elkaar)
TM F22FLQS is nog steeds de beste volgens sommigen, maar al lang niet meer te krijgen. Saitek X36 (heb ik) is goedkoop en goed, maar ziet er niet erg realistisch uit, Suncom weet ik niet, behalve dat hij een gedeelde throttle heeft, maar er zijn volgens mij niet veel spellen die dat ondersteunen.
3. wat kosten ze ongeveer nieuw/tweedehands? (pricewatch geeft hiet helaas geen antwoord op)
X36 heb ik voor 130 dollar gekocht, maar is denk ik voor rond de 200 te koop tegenwoordig.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
© ocf81 1981-infinity
These are my principles. If you don't like them, I have others.
© ocf81 1981-infinity
Media-Mark(Rotterdam en bij amsterdam arena)heeft de usb versie liggen.Op zondag 08 juli 2001 14:16 schreef ocf81 het volgende:
heeft iemand nog een X-36 usb in de aanbieding?
Thy will see the light...
© ocf81 1981-infinity
bij www.psxshop.nl is ie 239,40. andere dealers op www.saitek.nl hebben of brakke websites waar geen info over de stick op staat of zijn duurder.
© ocf81 1981-infinity
Daar vind je voldoende basisinfo en links om verder te browsen.
eerst volgende update die een dezer dagen plaatsvind zal ook knoppenbakkies, rudderpeddals, zelfbouwcockpits, en meer prijsinfo (en ook waar je de krengen haalt
je indeling zou ook wat beter mogen. misschien moet je er ff een index bovven zetten zodat je makkelijk naar bijvoorbeeld de links kan gaan en naar het weetjes gedeelte. of misschien gabruik gaan maken van frames en borderless tabellen? ik wil je site nu niet gaan afkraken maar dat zijn volgens mij puntjes die misschien verbeterd mogen worden.
in ieder geval heeft het mij wel geholpen om een paar reviews op te zoeken
© ocf81 1981-infinity
het was vooral bedoeld voor mezelf, netals het micro ATX artikel. Maar omdat je je tegenwoordig dood zoekt voor info leek het me handig het ook voor anderen beschikbaar te stellen.
Wat de layout betreft, die is zwaar kat
dat wordt nog aan gewerkt, ben op dit moment samen met wat andere mensen ideeen aan het uitwerken voor een dedicated site. Ik concentreer me altijd op info verzameling, de layout wizkiddies mogen de rest doen.