HOTAS: ff uitleggen plz

Pagina: 1
Acties:
  • 157 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
1. welke sets zijn er op de markt naast die van TM; saitek en suncom? of zijn ze dat allemaal?

2. wat zijn de voor en nadelen van de verschillende sets? (in vergelijking met elkaar)

3. wat kosten ze ongeveer nieuw/tweedehands? (pricewatch geeft hiet helaas geen antwoord op) en waar kan ik ze krijgen?

A. welke fs kan ik het beste als instapje naar falcon 4 c.q. flanker 2.5 gebruiken? ik heb gisteren gemerkt dat mijn skills een beetje achteruit zijn gegaan :D en zeker niet goed genoeg zijn voor f4. (de demo dan. heb het vliegtuig op iets van 81% staan maar het zit hem vooral in de ai van de tegenspelers. ik wordt altijd neergenald omdat ik zo zit te hannessen met die mfd's die ik niet naar mijn zin aan de praat krijg)

ik wil me namelijk wat gaan verdiepen in de moderne militaire fs. ik ben er ff een aantal jaarjes tussenuit geweest. (zo'n 6 :) ) laatste titel die ik gespeeld heb was apache longbow van digital intergration toen kwam C&C en toen kwamen unreal, HL en een paar andere spelletjes en nu voel ik me uitgespeeld dus ga ik weer eens met fs'en aan de gang. falcon 4 of flanker 2.5 ofzo wel budget. na die stick zal er weinig geld meer over zijn.

(heb ff wat uitbreidingen aangebracht)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:21
1. welke sets zijn er op de markt naast die van TM; saitek en suncom? of zijn ze dat allemaal?

Zo ongeveer wel dacht ik.

2. wat zijn de voor en nadelen van de verschillende sets? (in vergelijking met elkaar)

TM F22FLQS is nog steeds de beste volgens sommigen, maar al lang niet meer te krijgen. Saitek X36 (heb ik) is goedkoop en goed, maar ziet er niet erg realistisch uit, Suncom weet ik niet, behalve dat hij een gedeelde throttle heeft, maar er zijn volgens mij niet veel spellen die dat ondersteunen.

3. wat kosten ze ongeveer nieuw/tweedehands? (pricewatch geeft hiet helaas geen antwoord op)

X36 heb ik voor 130 dollar gekocht, maar is denk ik voor rond de 200 te koop tegenwoordig.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
heeft iemand nog een X-36 usb in de aanbieding?

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
nog iemand die iets te zeggen heeft?

© ocf81 1981-infinity

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:21
Oeps, met 200 bedoel ik dus 200 gulden :) En de mijne is helaas niet te koop.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
waar kan ik hem krijgen dan? hij staat namelijk niet in de pricewatch. iemand en idee?

© ocf81 1981-infinity

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Op zondag 08 juli 2001 14:16 schreef ocf81 het volgende:
heeft iemand nog een X-36 usb in de aanbieding?
Media-Mark(Rotterdam en bij amsterdam arena)heeft de usb versie liggen.

Thy will see the light...

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik woon in enschede. geen optie tenzij ze aan mailorder doen dus (ik heb geen auto en een retourtje rotterdam of amsterdam kost me meer als de ptt)

© ocf81 1981-infinity

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ok. ik ben ff wezen zoeken. en ik post ff de resultaten voor andere geïnteresseerden

bij www.psxshop.nl is ie 239,40. andere dealers op www.saitek.nl hebben of brakke websites waar geen info over de stick op staat of zijn duurder.

© ocf81 1981-infinity

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

helluh ... ik kan er niet vaak genoeg op wijzen, maar ik heb dus een maandje geleden een complete website gemaakt over hotas: http://hotas.ece-it.nl
Daar vind je voldoende basisinfo en links om verder te browsen.

eerst volgende update die een dezer dagen plaatsvind zal ook knoppenbakkies, rudderpeddals, zelfbouwcockpits, en meer prijsinfo (en ook waar je de krengen haalt ;) ) toevoegen.

• ocf81
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
de links waren wel handig. de info over de sticks zelf was aan de schaarse kant (sorry was nou eenmaal zo. de x-36 was wel goed belicht. maar er is nu ook een usb versie)

je indeling zou ook wat beter mogen. misschien moet je er ff een index bovven zetten zodat je makkelijk naar bijvoorbeeld de links kan gaan en naar het weetjes gedeelte. of misschien gabruik gaan maken van frames en borderless tabellen? ik wil je site nu niet gaan afkraken maar dat zijn volgens mij puntjes die misschien verbeterd mogen worden.

in ieder geval heeft het mij wel geholpen om een paar reviews op te zoeken

© ocf81 1981-infinity

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

er wordt ook nog aan gewerkt :)
het was vooral bedoeld voor mezelf, netals het micro ATX artikel. Maar omdat je je tegenwoordig dood zoekt voor info leek het me handig het ook voor anderen beschikbaar te stellen.

Wat de layout betreft, die is zwaar kat ;)
dat wordt nog aan gewerkt, ben op dit moment samen met wat andere mensen ideeen aan het uitwerken voor een dedicated site. Ik concentreer me altijd op info verzameling, de layout wizkiddies mogen de rest doen.
Pagina: 1