Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalobst
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 14:40
Mijn Telefoon is laatst gevallen in het water. Ik zou graag de SIM-kaart willen plaatsen in een nieuwe telefoon.

Nu is mijn vraag blijf de whatsappgroepen waar ik in zat behouden? En is het mogelijk om mijn gesprekken over te zetten (heb geen backup gemaakt)?

Umu

Beste antwoord (via Megalobst op 06-08-2017 00:54)

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Megalobst schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 00:51:
Blijven de gesprekken waar ik in zit bestaan? Dus ik zit in een groeps gesprek (die niet kan worden overgezet), kan ik nog steeds nieuwe berichten van die chat ontvangen?
Ja, daar blijf je gewoon in.

Mocht je overigens belangrijke gesprekken terug willen halen. Kun je altijd de betreffende persoon vragen deze naar jou te te sturen

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Gesprekken overzetten is niet mogelijk. Die gesprekken staan in database files op het geheugen van je telefoon, die moet je apart overzetten als je geen backups hebt gemaakt.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalobst
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-05 14:40
Blijven de gesprekken waar ik in zit bestaan? Dus ik zit in een groeps gesprek (die niet kan worden overgezet), kan ik nog steeds nieuwe berichten van die chat ontvangen?

Umu

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Megalobst schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 00:51:
Ja, daar blijf je gewoon in.

Mocht je overigens belangrijke gesprekken terug willen halen. Kun je altijd de betreffende persoon vragen deze naar jou te te sturen

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren