Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-10 23:08
Hellup :P

Mijn zeer geliefde Moto E 2015 is gisteren helaas verongelukt. Ik zou het liefst weer een nieuwe terugkopen, maar ze zijn helaas niet meer te krijgen :'(

Ik heb de Moto ook met heel veel plezier als mp3 speler gebruikt, kon ook lekker hard, bak bass erin :)

Mijn probleem met de meeste telefoons die ik heb uitgetest is dat de audio via de jack veel te weinig oomph heeft. Vergeleken met bijv. diverse Samsung telefoons (waaronder de S7, wat een dweil) was de E gek genoeg echt king, mis hem nu al. ;w

Wat is tegenwoordig een leuke audio-telefoon die ook lekker hard kan met "skullcrusher bass"? ;)

Of weet iemand nog een nieuwe E2 te liggen voor een normale prijs? _/-\o_

HTC ligt natuurlijk voor de hand, maar ik vind bijv. de 10 te duur voor wat de rest van de telefoon biedt.

Alle reacties

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

• Frans74
Thx, die had ik gezien, maar €180,- gaat me iets te ver ;) OP even aangepast..

[ Voor 3% gewijzigd door Frans74 op 05-08-2017 23:59 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Als je root toegang hebt kun je natuurlijk zelf ook spelen met /system/etc/mixer_paths.XML d:)b

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Sinner

Sinner

Laat ik dan maar meteen vragen wat het max. mag gaan kosten. :)

• Frans74
Switchie schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:59:
Als je root toegang hebt kun je natuurlijk zelf ook spelen met /system/etc/mixer_paths.XML d:)b
Eigenlijk niet zo veel zin meer in root gedoe.. Is daar veel winst mee te halen?

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Frans74 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 00:01:
[...]

Eigenlijk niet zo veel zin meer in root gedoe.. Is daar veel winst mee te halen?
Beetje afhankelijk van het toestel natuurlijk maar vaak kun je het volume nog wel een beetje omhoog schroeven zonder direct het gevoel te hebben dat iemand met de nagels over een schoolbord gaat

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Frans74
Sinner schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 23:59:
Laat ik dan maar meteen vragen wat het max. mag gaan kosten. :)
Logische vraag, hangt ook van de rest van de foon af. Heb niet echt een max. bedrag in mijn hoofd. Het liefst wel een compacte telefoon, en minder geld is altijd beter :P

• Sinner

Sinner

Je hebt geen max. bedrag maar €180 is teveel geld voor de telefoon die je verheerlijkt?

Verwijderd

https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-16gb-rom-8650.html

Alstu. Beter ga je niet vinden voor het geld.

• Frans74
Sinner schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 00:07:
Je hebt geen max. bedrag maar €180 is teveel geld voor de telefoon die je verheerlijkt?
Exact!

Voor wat hij toen heeft gekost is het een topper!

Meer uitgeven vind ik geen probleem, maar de vraag is dan nog welke opties er zijn.

• Frans74
Prijstechnisch zeker interessant. Heb je er zelf ook een? Zo ja welke rom draai je erop?

Verwijderd

Frans74 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 00:20:
[...]

Prijstechnisch zeker interessant. Heb je er zelf ook een? Zo ja welke rom draai je erop?
Ikzelf niet, maar ik heb er wel twee gehaald voor mijn jongere broertje en zusje. Ik heb ook de Xiaomi Mi2s, Mi3 en Mi4 gehad.

Ik draaide altijd deze, dat is de internationale versie van MIUI, de skin van Xiaomi. Je krijgt dan wekelijks updates, en tot nog toe krijgt zelfs de Mi2 vanuit 2012 nog updates. Zitten veel nuttige features in die zelfs stock android niet heeft.

De camera van de Redmi 3 is minder. Het scherm is goed, de bouwkwaliteit is goed, de vingerprintscanner is snel, de hardware is meer dan snel genoeg. De speaker is unremarkable, de batterijduur is erg goed. Ik vind het een sterke aanrader :)

Ik zie trouwens net dat deze: https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-32gb-rom-8779.html goedkoper is, meer ram en opslag heeft en een snellere CPU. Verder is 'ie praktisch hetzelfde.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2017 01:30 ]

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-11 10:07

The Wizard

Moderator Mobile
Kick naar MAA

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Frans74
Verwijderd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 01:24:
[...]

Ikzelf niet, maar ik heb er wel twee gehaald voor mijn jongere broertje en zusje. Ik heb ook de Xiaomi Mi2s, Mi3 en Mi4 gehad.

Ik draaide altijd deze, dat is de internationale versie van MIUI, de skin van Xiaomi. Je krijgt dan wekelijks updates, en tot nog toe krijgt zelfs de Mi2 vanuit 2012 nog updates. Zitten veel nuttige features in die zelfs stock android niet heeft.

De camera van de Redmi 3 is minder. Het scherm is goed, de bouwkwaliteit is goed, de vingerprintscanner is snel, de hardware is meer dan snel genoeg. De speaker is unremarkable, de batterijduur is erg goed. Ik vind het een sterke aanrader :)

Ik zie trouwens net dat deze: https://www.ibuygou.com/p...gb-ram-32gb-rom-8779.html goedkoper is, meer ram en opslag heeft en een snellere CPU. Verder is 'ie praktisch hetzelfde.
Dank voor je bericht! Speaker vind ik geen punt, als de bekabelde audio maar goed is. Dit is inderdaad de versie die ik nu op het oog heb, de 4X, echter wil ik wel graag een zwarte global version. Zie die alleen niet zo snel op voorraad, ook niet op Geekbuy (vanuit Spanje). Populair telefoontje blijkbaar, nog even verder zoeken...

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
Als je even geduld hebt kun je deze pre-orderen. Heb zelf de grotere 5,5 inch note versie onlangs in gebruik en bevalt goed!
https://m.banggood.com/Xi...1141850.html?rmmds=search

• Frans74
Purehz schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:08:
Als je even geduld hebt kun je deze pre-orderen. Heb zelf de grotere 5,5 inch note versie onlangs in gebruik en bevalt goed!
https://m.banggood.com/Xi...1141850.html?rmmds=search
Ja, hoor er goede berichten over, of de Redmi pro met Snap 625 en full HD. Ik kreeg alleen de tip om hem niet uit HK te laten komen i.v.m. eventuele importheffingen. Via Geekbuying kun je hem ook uit Spanje laten komen, wat geen problemen kan opleveren.

Maar bij jou ging het dus goed?

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-11 22:07
Frans74 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:53:
[...]

Ja, hoor er goede berichten over, of de Redmi pro met Snap 625 en full HD. Ik kreeg alleen de tip om hem niet uit HK te laten komen i.v.m. eventuele importheffingen. Via Geekbuying kun je hem ook uit Spanje laten komen, wat geen problemen kan opleveren.

Maar bij jou ging het dus goed?
Gebruik de Shipping Method: Priority Direct Mail om Doane kosten te voorkomen. Ze maken hier reclame voor dat je dan geen extra kosten hebt.
Pagina: 1